Prieš daugiau kaip dvidešimt metų „Audi“ su pirmuoju „S3“ modeliu pristatė naują kompaktinių „Premium“ automobilių segmentą. O šiandien debiutuoja naujos kartos „S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“ modeliai, kuriuose sumontuotas „2.0 TFSI“ variklis pasiekia 228 kW (310 AG) galią, 400 Nm sukimo momentą ir iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 4,8 sekundes. Septynių greičių „S tronic“ transmisija, pažangiai valdoma „quattro“ pavara ir „S“ modeliams būdingi sportiniai pakabos nustatymai su pasirenkama amortizatorių kontrole užtikrina puikias važiavimo savybes. Itin pažangių „S3“ modelių įranga apima ir tokias naujas technologijas kaip nauja prietaisų valdymo koncepcija, naujos multimedijos ir pagalbos vairuotojui sistemos.
Išskirtinis dizainas ir šviesos
Veržlus naujų „S3“ modelių charakteris atsiskleidžia iš pirmo žvilgsnio. Priekyje dominuoja vientisos grotelės su didelių rombų raštu ir didelės oro įsiurbimo angos, o šoninių veidrodėlių korpusai yra aliuminio spalvos. Ryškios šoninės linijos tęsiasi nuo priekinių iki galinių žibintų, o po jomis esantis kėbulas yra išgaubtas – naujas „Audi“ dizaino bruožas dar labiau išryškina ratų arkas.
Naujuose „S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“ gali būti sumontuoti „matrix LED“ priekiniai žibintai, turintys skaitmenines penkiolikos LED segmentų dienos šviesas. Gale sportiška išvaizda pabrėžiama dideliu difuzoriumi ir keturiais išmetimo sistemos antgaliais.
Galinga pavara
Naujų „Audi S3“ „2.0 TFSI“ variklis pasiekia 228 kW (310 AG) ir 400 Nm sukimo momentą. Tokios pažangios technologijos kaip „Audi“ vožtuvų valdymo sistema AVS, pagal poreikį reguliuojanti įsiurbimo vožtuvų atidarymo laipsnį, užtikrina, kad degimo kameros užpildomos geriau, o šilumos valdymo sistema lemia didelį efektyvumą. Abu modeliai nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,8 sekundes ir pasiekia maksimalų elektronika apribotą 250 km/val. greitį. Vairuotojas galingo keturių cilindrų variklio su turbina garsą gali padidinti, naudodamas visose komplektacijose esančią „Audi drive select“ važiavimo režimų sistemą.
Galia į ratus perduodama per itin greitai pavaras perjungiančią septynių greičių „S tronic“ transmisiją su riedėjimo atjungta pavara funkcija ir „quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Prieš galinę ašį esanti hidraulinė daugiadiskė mova pagal poreikį skirsto sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies, taip apjungiant dinamišką važiavimą su stabilumu ir efektyvumą su smagiomis važiavimo savybėmis. Mova yra valdoma modulinės dinaminės sistemos – naujos technologijos, kuri susiejo „quattro“ pavarą su ESC elektronine stabilumo kontrole ir pasirenkamais reguliuojamais amortizatoriais.
Sportiška pakaba
Su galinėje ašyje sumontuotomis keturiomis svirtimis ir progresyvia vairo sistema, standartinė pakaba užtikrina smagias važiavimo savybes ir 15 mm žemesnę prošvaisą. Papildomai galima užsisakyti „S sport“ pakabą su reguliuojamais amortizatoriais. „S3“ modeliai turi standartinius 18 colių ratlankius, papildomai galimi 19 colių ratlankiai.
Erdvaus salono koncepcija
Palyginti su pirmtakais, nauji „S3“ modeliai yra didesni: „Sportback“ ir „Limousine“ yra atitinkamai trimis ir keturiais centimetrais ilgesni, taip pat trimis centimetrais platesni.
Penkių durelių versijos ilgis dabar siekia 4,34 m, keturių durelių – 4,50 m. Abiejų modelių plotis yra 1,82 m, aukštis – 1,43 m, atstumas tarp ašių – 2,64 m, o salonas yra platesnis ir erdvesnis nei anksčiau. Į „S3 Sportback“ bagažinę telpa nuo 325 iki 1145 l, „Limousine“ bagažinės talpa yra 370 l.
Sportiškas salonas
Naujų „S3“ modelių salonai su į vairuotoją orientuotu prietaisų skydeliu taip pat pasižymi sportiška išvaizda. Standartinis yra 10,25 colio skaitmeninis ekranas, papildomai galima užsisakyti „Audi virtual cockpit“ ir „plus“ versijas. Buvo sukurtos naujos sportinės sėdynės, kurių standartinės komplektacijos užvalkalai su ryškiomis kontrastinėmis siūlėmis yra pagaminti naudojant perdirbtus plastikinius butelius.
Naujos kartos multimedijos sistema
Naujų „S3“ modelių „MMI“ sistemos valdymą užtikrina trečios kartos modulinė „MIB 3“ multimedijos platforma. Itin patogu naudotis navigacijos sistema, kuri numato galimas eismo spūstis, pateikia aukštos raiškos „Google Earth“ palydovines nuotraukas ir informaciją apie eismo srautą. Šešiuose atskiruose profiliuose galima išsaugoti tokius asmeninius nustatymus kaip dažniausiai lankomos vietos ar vėdinimo sistemos parinktys.
Internetinės „Audi connect“ paslaugos apima ir „car-to-X“ duomenis, kurie padeda rasti maršrute esančias laisvas stovėjimo vietas ar važiuoti naudojantis „žaliąja banga“, kada automobilis Vokietijos Diuseldorfo ir Ingolštato miestuose iš šviesoforų gauna reikiamą informaciją.
Naudingos vairuotojo pagalbinės sistemos
Naujuose „S3“ modeliuose esančios vairuotojo pagalbinės sistemos taip pat atskleidžia technines „Audi“ galimybes. „Audi pre sense front“, pagalbos posūkiuose ir perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistemos gali apsaugoti nuo eismo įvykių ir yra standartinė įranga. Papildomai galima užsisakyti tokią pagalbos įrangą kaip persirikiavimo ir perspėjimo išlipant, taip pat važiavimo sankryžose ir statymo pagalbos sistemas.