Naujas ZOE elektromobilis yra pažangesnis nei kada nors anksčiau, nes dabar jis yra dar galingesnis ir nuvažiuoja dar toliau, o jo išraiškingas dizainas suteikia dar daugiau ekspresijos. Naujas ZOE turi itin didelę pažangios įrangos gamą didesniam komfortui ir geresnei vairuotojo patirčiai.
Pristatydama trečios kartos svarbiausią „Renault“ elektromobilių gamos modelį, Grupė žengė milžinišką žingsnį savo strategijoje itin sparčiai plečiant elektromobilumą.
Praėjus septyneriems metams po debiuto Europoje, per kuriuos jis tapo geriausiai parduodamu miesto elektromobiliu, naujas ZOE tapo dar universalesnis, kokybiškesnis ir pažangesnis, ir siūlo išskirtines savybes net ir bazinėje komplektacijoje, tuo pačiu išlikdamas įperkamu.
Evoliucija pastebima akimirksniu. Iš išorės naujas ZOE išsiskiria individualumu ir ryškiu šiuolaikiniu dizainu. Siekiant didesnio komforto salonas buvo visiškai atnaujintas ir turi naujus valdymo prietaisus ir naują prietaisų skydelį.
Iš techninės pusės naujas ZOE tapo tiek labiau autonominis, su 52 kWh akumuliatoriumi galėdamas nuvažiuoti iki 390 km, matuojant WLTP ciklu, tiek nuo šiol turėdamas ir nuolatinės DC srovės įkrovimą, siūlo dar daugiau įkrovimo galimybių. O su nauju, galingesniu 100 kW varikliu naujas ZOE užtikrina dar smagesnį važiavimą.
Be to, naujas ZOE turi daug pažangios įrangos ir jungliąsias „Renault EASY CONNECT“ paslaugas. Vairavimo pagalbininkai, 10 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, „Renault EASY LINK“ multimedijos sistema ir naujas miesto režimas sukurti dar patogesniam ir smagesniam kasdieniam naudojimui.
Dizainas: atkaklus charakteris
Priekyje visiškai naujas variklio gaubtas įsilieja į didelį deimanto formos įkrovimo jungties dangtelį. Naujos formos buferis turi chromo apdailos elementus grotelėse ir aplink rūko žibintus, taip paryškinant apatinę dalį.
Su visiems „Renault“ gamos automobiliams būdingomis ryškiomis C formos šviesomis, nauji 100 % LED žibintai sukuria itin išraiškingą išvaizdą. Tad nors naujo ZOE dydis nepasikeitė, jis yra dar labiau pastebimas ir siūlomas devynių skirtingų spalvų, iš kurių trys – „Celadon Blue“, „Flame Red“ ir „Quartz White“ – yra visiškai naujos.
„Renault“ grupės dizaineriai ypatingai daug dėmesio skyrė salono apdailos kokybei, jo komfortui ir ergonomikai. Itin reikšmingas naujo ZOE salono atnaujinimas yra 10 colių skaitmeninis prietaisų skydelis – unikalus pasiūlymas šioje klasėje, esantis jau bazinėje komplektacijoje.
Minkštos ir švelnios apdailos medžiagos (sėdinių apmušalai yra pagaminti iš 100 % perdirbtų žaliavų) ir matinis atnaujinto prietaisų skydelio paviršius sukuria prabangią, bet jaukią atmosferą. Po 9,3 colių įstrižainės liečiamuoju „Renault EASY LINK“ multimedijos sistemos ekranu yra visiškai nauja centrinė skydelio dalis su pažangiais naujo ZOE sprendimais: elektronine pavarų perjungimo svirtimi, automatiniu stovėjimo stabdžiu, belaidžio įkrovimo vieta ir kt.
Nuotolis ir įkrovimas: ZOE važiuoja dar toliau
Naujo ZOE 52 kWh talpos akumuliatorius „Z.E. 50“ leidžia nuvažiuoti iki 390 km WLTP ciklu – virš 20 % daugiau nei anksčiau. Talpesnis akumuliatorius yra tokio paties dydžio kaip anksčiau, todėl automobilis išliko patogus ir erdvus. Naujas „Z.E. 50“ akumuliatorius turi dar vieną privalumą – aukšta įtampa leidžia maksimaliai išnaudoti naujo „R135“ variklio galimybes.
Kalbant apie įkrovimo galimybes, naujas ZOE yra pats universaliausias įperkamas elektromobilis. Net ankstesnės kartos ZOE, kurį galima buvo krauti iki 22 kW siekiančia galia, buvo greičiausiai populiariausiose viešų vietų įkrovimo stotelėse įkraunamas elektromobilis. Jo savybes papildė dar viena inovacija – nuo šiol naujo ZOE akumuliatorių greitojo įkrovimo stotelėse galima įkrauti iki 50 kW siekiančia nuolatine DC srove. Ši greitojo įkrovimo galimybė itin praverčia tolimose kelionėse, ypatingai greitkeliuose. Naujas ZOE yra vienintelis įperkamas elektromobilis rinkoje, galimas su 22 kW kintamos AC srovės ir 50 kW nuolatinės DC srovės įkrovimu.
Namuose naują ZOE nuo 0 iki 100 % galima visiškai įkrauti per 9 h 25 min., naudojant 7 kW „Wallbox“ stotelę, taip pat galima pasinaudoti nustatymo galimybėmis, kad įkrovimas būtų atliekamas palankiausiu laiku ir tarifais.
Kartu su pritaikytomis jungliosiomis paslaugomis, pasiekiamomis naudojant „MY Renault“ programą, vairuotojai visada užtikrinti, kad savo elektromobilį galės įkrauti ne tik namuose, bet ir viešosiose stovėjimo vietose arba greitkeliuose.
Vairavimo malonumas: įelektrinti įspūdžiai
Naujas ZOE turi galingesnį variklį, puikiai pritaikytą greitkeliams ir dar labiau paryškinantį važiavimo elektromobiliu žavesį, taip pat atsirado naujas važiavimo režimas, pritaikytas miestui.
Vairuotojai gali visiškai mėgautis didesniu naujo ZOE nuvažiuojamu atstumu, taip pat kaip ir geresnėmis savybėmis greitkelyje. Pristačius 100 kW variklį („R135“, prilygstantis 136 AG vidaus degimo varikliui), jo dar didesnis sukimo momentas suteikia didesnį pagreitį ir geresnį atsaką į pedalo paspaudimą. „R135“ variklio 245 Nm sukimo momentas leidžia nuo 80 iki 120 km/h įsibėgėti vos per 7,1 sekundes – 2,2 sekundėmis greičiau nei su „R110“ varikliu, o įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h užima mažiau kaip 10 sekundžių. Be to, naujo ZOE maksimalus greitis padidėjo iki 140 km/h.
Bet kelionės mieste ir priemiesčiuose taip pat nebuvo pamirštos. Naujas ZOE dabar turi papildomą „B“ važiavimo režimą, kuris padeda patogiau važinėti mieste. Aktyvavus režimą, automobilis stabdomas žymiai greičiau vos tik vairuotojas atleidžia akceleratoriaus pedalą, tad jis užtikrina patogesnį važiavimą, ypatingai mieste ar esant lėtam eismui.
Pagalba vairuotojui: elektroninės vairavimo pagalbos sistemos
„Renault“ inžinieriai naujam ZOE sukūrė visiškai naują elektroninę įrangą. Būdama pažangesnė ji leidžia integruoti visus jutiklius ir automatines funkcijas, būtinas naujoms vairuotojo pagalbinėms ADAS sistemoms, kurios didina važiavimo komfortą ir saugumą.
Naujas ZOE turi automatinį tolimųjų šviesų perjungimą, perspėjimą apie kliūtis aklojoje zonoje, kelio ženklų atpažinimo sistemą, automatinį avarinį stabdymą, išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo ir važiavimo eismo juosta pagalbos sistemas.
Statant automobilį „EASY PARK ASSIST“ sistema perima valdymą, tad vairuotojui reikia tik spausti pedalus ir pasirinkti važiavimo režimą. Automobilio priekyje, gale ir šonuose sumontuoti jutikliai manevruojant nustato kliūtis 360 laipsnių kampu. Jie veikia drauge su galinio vaizdo kamera, o automatinis stovėjimo stabdys leidžia nenaudoti stovėjimo stabdžio išlipant iš automobilio ar pajudant į įkalnę.
„Renault EASY CONNECT“: itin patogi naudojimo patirtis
Užtikrinant, kad elektrinis mobilumas taptų prieinamas kuo daugiau žmonių, siūloma patogi ir smagi važiavimo ir valdymo patirtis, atitinkanti vis didesnius klientų lūkesčiais.
Su „Renault EASY CONNECT” naujas ZOE pilnai atitinka vis labiau junglų gyvenimą. Sistema apjungia „Renault EASY LINK“ multimedijos sistemą su „MY Renault“ programa, vairuotojams siūlydama daug programų ir paslaugų, padedančių jų kasdienėje veikloje.
Išmaniajame telefone „MY Renault“ programa turi daug naudingų funkcijų, leidžiančių per atstumą valdyti automobilį: patikrinti akumuliatoriaus įkrovimo lygį, nustatyti įkrovimą ne piko metu, pradėti ar suplanuoti salono šildymą ar vėdinimą pasiekiant idealią 21 °C salono temperatūrą išvykimo metu be įtakos nuvažiuojamam atstumui, taip pat leidžia žemėlapyje matyti nuvažiuojamo atstumo spindulį.
Salone „Renault EASY LINK“ junglioji navigacijos sistema leidžia akimirksniu pamatyti visą norimą informaciją multimedijos sistemos ekrane, kuriame taip pat rodomos artimiausios įkrovimo stotelės ir jų prieinamumas. Žemėlapyje taip pat pateikiama „TomTom“ informacija apie eismą realiuoju laiku ir tokios parinktys kaip „Google Search“ adresų paieškos.
10 colių prietaisų skydelio ekrane šalia navigacijos žemėlapio rodomas ekonometras, kuriame pateikiama informacija apie rekuperacinio stabdymo efektyvumą, taip skatinant vairuotoją važiuoti taupiau ir optimizuojant elektromobilio nuvažiuojamą atstumą.
Vairuotojas gali pasirinkti norimą ekrano vaizdą, kuriame gali būti rodoma pasirinkta informacija. Taip pat multimedijos ekrane išdėstymas ir nustatymai gali būti keičiami pritaikant patogiausiam jų naudojimui.