Balandį Renault Megane RS Trophy-R prototipas buvo bandomas Niurburgringo trasoje ir, pasirodo, tuomet automobilis pasiekė priekių varomų serijinių modelių rato rekordą.
Sportinį modelį vairavo lenktynininkas Loranas Churgonas, kuris dar 2014-ais su ankstesne dabartinio modelio karta pasiekė rekordinį 7 minučių 54:36 sekundžių laiką, o dabar, jau su ketvirta Renault Megane RS Trophy-R karta gerokai tą laiką pagerino, ratą įveikęs per 7 minutes 40:10 sekundės.
Tiesa, reikia patikslinti, kad kontrolinis laikas susietas su senos konfigūracijos Niurburgringo trasa, kurios ilgos – 20,6 km. Kontrolinis viso rato, kurio ilgis, pagal 2019-ų metų standartus siekia 20,83 km, laikas – 7 minutės 45:38 sekundės.
Visiškai naujas Megane RS Trophy-R bus pristatytas Monake vyksiančiame Formulės 1 Gradn Prix ir jį vairuos Renautl gamyklinės komandos pilotai Danielis Rikardo ir Niko Hiulkenbergas.
Kaip ir įprasta Trophy versija, variantas Trophy-R turi tą patį 300 AG variklį, bet sveria 130 km mažiau, pasižymi pagerinta aerodinamika ir specialiai sureguliuota važiuokle. Deja, masinės serijinės šių modelių gamybos Renault neplanuoja. Preliminaria informacija, bus apsiribota keliais šimtais vienetų.