MEGANE šeima plečiama pristatant ketverių durų versiją – naująjį „MEGANE GrandCoupé“. Šis modelis papildo „Renault“ pasiūlą C segmente ir sustiprina markės pozicijas rinkose*, kuriose kompaktiniai sedanai yra mėgstamiausias pasirinkimas vairuotojų, kurie ieško komfortabilaus ir erdvaus automobilio, atspindinčio jų socialinį statusą.
Pagamintas Turkijoje, Bursoje esančioje „Renault“ gamykloje, automobilis šį rudenį pasirodys beveik 30-yje šalių. Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ prisidės prie pasaulinio markės augimo ir produktų gamos plėtimo.
Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ sukurtas kartu su 2016 metų pradžioje pasirodžiusiu naujuoju MEGANE, panaudojant „Renault“ CMF C/D platformą. Tai leido abiejuose automobiliuose panaudoti tą pačią įrangą, technologijas ir variklius, sedanui pridedant klasėje rekordinę, keleiviams skirtą, erdvę ir 550 dm3 talpos bagažinę, matuojant pagal VDA metodiką.
Dėl dinamiško stiliaus ir aukštesniam segmentui būdingos įrangos panaudojimo naujasis „MEGANE GrandCoupé“ įkūnija žingsnį į aukštesnę klasę, jį pateikiant kaip kompaktinio sedano etaloną.
- Stilingas, dinamiškas ir statusą pabrėžiantis sedanas
- Išorė: visi statusą pabrėžiančiam sedanui būdingi bruožai
- Dinamiškas, proporcingas sedanas
- Išorė: visi statusą pabrėžiančiam sedanui būdingi bruožai
Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ yra dinamiškas ir elegantiškas sedanas, pasižymintis visais su šiuo segmentu siejamais stiliaus elementais. Daugelyje šalių šį kėbulo tipą mėgsta vairuotojai, ieškantys automobilio, kuris galėtų parodyti jų sėkmę ir socialinę padėtį.
Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ yra kur kas daugiau, nei naujojo MEGANE versija su ketverių durų kėbulu:
– Jis išsiskiria kupė primenančiu siluetu ir proporcijomis.
– „Renault“ dizaineriai pademonstravo savo neeilinius įgūdžius, automobilyje integruodami 550 dm3 (pagal VDA metodiką) talpos bagažinę, nereikalaujančią jokių kompromisų automobilio estetikoje.
– Nemenki matmenys (4,63 m ilgio, 1,81 m pločio ir klasėje rekordinio dydžio – 2,71 m ratų bazė) pabrėžia automobilio statusą ir keleiviams suteikia papildomą erdvę.
– Jo profilio glotnumas gautas kruopščiai derinant stiklu ir metalu dengtų paviršių proporcijas (viena trečioji / dvi trečiosios), taip pat nedidelį aukštį (1,44 m) ir prošvaisą (13 cm).
– Aukštesnio lygio versijose kaip standartinė įranga siūloma chromo apdaila (ant priekinių grotelių, šoninių dekoratyviųjų juostų, durų langų rėmų, rankenėlių ir išmetimo vamzdžio antgalio) pabrėžia automobilio kokybę ir sustiprina jo įvaizdį.
– 1,57 m pločio priekinis ir galinis tarpuvėžis yra plačiausi klasėje, o ratlankiai, siekiantys iki 18 colių dydžio, suteikia tvirtą stovėseną.
– Automobilio platūs, plastiškų formų „pečiai“ suteikia sportišką stilių.
Aukštesnio lygio naujojo „MEGANE GrandCoupé“ versijose siūloma kompaktinių sedanų kategorijoje unikali įranga – panoraminis, atidaromas stoglangis, leidžiantis salone mėgautis natūralia šviesa. Žiūrint iš išorės, panoraminis stoglangis sujungia priekinį ir galinį langus, taip papildydamas naujojo „MEGANE GrandCoupé“ dizaino eleganciją.
Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ siūlomas su galimybe rinktis iš devynių kėbulo spalvų:
– Aštuonios metalinio atspalvio spalvos: „Pearl White“ balta, „Mercury“ sidabrinė, „Mink Brown“ ruda, „Cosmos Blue“ mėlyna, „Cornet Grey“ pilka, „Flame Red“ raudona, „Starry Black“ juoda, „Dune Beige“ gelsva.
– Viena spalva be metalinio atspalvio – „Glacier White“ balta.
- Naujausias MEGANE gamos papildymas
Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ daugybę dizaino bruožų dalijasi su penkerių durų versija, įskaitant dieną ir naktį matomus šviesų simbolius:
– Priekiniai C formos žibintai sudaryti iš LED tipo, trijų matmenų efektą sukuriančių šviesos diodų. Aukštesnio lygio naujojo „MEGANE GrandCoupé“ versijos gaminamos su LED tipo priekiniais žibintais („LED Pure Vision“ technologija) ir automatiškai perjungiamais artimųjų / tolimųjų šviesų žibintais.
– Nuolat švytintys galiniai LED tipo žibintai suformuoja unikalų trijų matmenų efektą sukuriantį šviesų simbolį, kuriam panaudota „Edge Light“ technologija. Plonytė linija skleidžia sodriai raudoną šviesą.
- Salonas: naujasis „MEGANE GrandCoupé“ apgaubia visus jame esančius žmones
- Kruopščiai suprojektuotas, iš kokybiškų medžiagų pagamintas ir lėktuvo kokpitą primenantis prietaisų skydelis
Salonas dėl profiliuotų ir apgaubiančių sėdynių; spalvoto, akių lygyje esančio prietaisų skydelio; konfigūruojamo, spalvoto TFT duomenų ekrano; horizontalaus 8,7 colio įstrižainės R-LINK 2 sistemos ekrano sukuria lėktuvo kokpito pojūtį. Be to, automobilio technologinė įranga buvo įkomponuota užtikrinant jos kasdienio naudojimo patogumą.
Kelionės malonumą dar labiau padidina kruopštus dėmesys, skirtas salono apdailai ir medžiagų kokybei:
– Medžiagos, naudojamos aukštos klasės „Renault“ modeliams.
– Minkšta apdaila, parinkta prietaisų skydeliui, vidinės durelių apdailos viršutinei daliai ir ranktūriams.
– Matiniu chromu dekoruotos ventiliacijos angos ir centrinė konsolė.
– Aukšto lygio versijose – stambios faktūros napa oda aptrauktas vairo ratas.
Aukštesnio lygio versijose konsolės dizainas pabrėžiamas dviem plonytėmis, švytinčiomis juostomis, kurių spalva keičiama kartu su aplinkos apšvietimo spalva.
Priklausomai nuo įrangos lygio ir rinkos naujojo „MEGANE GrandCoupé“ salono apdailos spalva yra gelsva (suteikiant galimybę rinktis iš trijų skirtingų apmušalų tipų: audinys, veliūras arba oda) arba juoda (siūlomi penki skirtingi apmušalų tipai: du audinių tipai, veliūras, sintetinės medžiagos ir audeklo derinys, odinis).
- Geriausias klasėje sėdėjimo komfortas ir didžiausia erdvė
Dėl dvigubų, skirtingo tankio putų panaudojimo, preciziškai suprojektuotos sėdynės užtikrina klasėje geriausią komfortą ir prilaikymą. Sėdynių rėmai yra tokie patys, kaip ir naudojami „Espace“ ir „Talisman“. Priklausomai nuo versijos priekinės sėdynės šildomos, o vairuotojo sėdynėje integruota masažo funkcija ir elektra reguliuojama juosmens atrama.
Salone yra pakankamai erdvės tiek vairuotojui, tiek keleiviams:
– Erdvė pečių ir alkūnių lygyje yra viena geriausių klasėje (1 441 mm pečiams priekyje ir 1 377 mm gale; 1 492 mm alkūnėms priekyje ir 1 413 mm gale).
– Gale erdvė keliams siekia 216 mm, arba 37 mm daugia, nei penkerių durų versijoje.
– Galinės sėdynės atlošo kampas, siekiantis 27 laipsnius, optimizuoja aukštesniems keleiviams svarbią erdvę galvos srityje ir padidina sėdėjimo komfortą.
Viena įspūdingiausių naujojo „MEGANE GrandCoupé“ ypatybių yra bagažinė, kurios talpa siekia 550 dm3 (20 dm3 daugiau nei „Renault Fluence“). Ji yra didžiausia savo segmente. Be didelės talpos, ji yra išskirtinai praktiška dėl patogaus priėjimo ir plačios pakrovimo angos. Didžiausias krovinio ilgis yra 1 084 mm, o didžiausias plotis – 1 393 mm.
Dėmesys buvo skirtas ir salono dėtuvių talpai, naudojimosi patogumui:
– Centrinis ranktūris gali būti reguliuojamas keičiant jo ilgį, suformuojant net trijų litrų talpos dėtuvę.
– Talpi, septynių litrų pirštinių dėtuvė.
– Priekinėse duryse esančiose nišose galima laikyti 1,5 litro talpos butelius.
- Segmente neprilygstama įranga ir technologijos
Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ sukurtas panaudojant „Renault-Nissan“ aljanso CMF-C/D modulinę platformą, kuria jis dalijasi su kitais aukštos klasės „Renault“ modeliais, įskaitant „Espace“, „Talisman“ ir naująjį „Koleos“, taip pat – su naujųjų MEGANE ir SCENIC modelių gamomis. Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ išsiskiria įranga, kuri dažniausiai siejama su aukštesniu segmentu arba net yra unikali šiame segmente: spalvotu, akių lygyje esančiu ekranu; konfigūruojamu 7 colių TFT tipo spalvotu prietaisų skydeliu ir R-LINK 2 multimedijos įranga, kuri siūloma dviem formatais (7 colių horizontaliu arba 8,7 colio vertikaliu ekranu); taip pat MULTI-SENSE technologija.
- R-LINK 2 multimedijos sistema ir 7 colių įstrižainės prietaisų skydelis
Aukštesnio lygio naujojo MEGANE versijos yra su R-LINK 2 sistema ir 7 colių vertikaliu arba 8,7 colio (22 cm) horizontaliu ekranu – identišku, kokie siūlomi naujuosiuose „Espace“ ir „Talisman“. Vienintelis segmente šios įrangos ekranas turi priartinimo dviem pirštais funkciją – taip, kaip įprasta naudojantis išmaniuoju telefonu arba planšetiniu kompiuteriu.
R-LINK 2 yra valdymo centras, kuris kontroliuoja įvairias automobilio funkcijas: multimediją, navigaciją, telefoną, garso aparatūrą, MULTI-SENSE, pagalbines vairavimo sistemas (ADAS).
R-LINK 2 siūlo:
– intuityvų, patogų naudojimosi algoritmą, kuris panašus į naudojimąsi planšetiniu kompiuteriu arba išmaniuoju telefonu: galimas piktogramų perkėlimas jas pažymėjus ir traukiant į kitą vietą, puslapių vertimas, priartinimas dviem pirštais ir kita;
– lengvą suasmeninimą – trys suasmeninami pagrindiniai puslapiai su valdikliais (piktogramomis) ir iki šešių skirtingų profilių, leidžiančių greitai pasirinkti anksčiau nustatytus važiavimo nustatymų ir automobilio salono apšvietimo derinius;
– valdymo centrą, kuris leidžia įjungti ir išjungti didžiąją dalį automobilio funkcijų, įskaitant garso sistemą, laisvų rankų įrangą, navigacijos sistemą ir pagalbines vairavimo sistemas;
– junglumą, kartu su paketu, sudarančiu 12 mėnesių nemokamą registraciją „TomTom Traffic“ sistemoje (priklausomai nuo rinkos), prieigą prie „R-LINK Store“ programų parduotuvės, naujausių Europos žemėlapių ir išmaniojo telefono funkcijų atkartojimo (nuo 2017 metų pradžios, priklausomai nuo rinkos). „iPhone“ naudotojai galės įjungti „Siri“ valdymą balsu naudodami ant vairo rato esančius mygtukus.
Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ su R-LINK 2 derinamas su aštuonių garsiakalbių „Arkamys® 3D Sound“ sistema. Dėl specialaus skaitmeninio signalo apdorojimo ši sistema pasižymi giliu ir raiškiu garsu, suteikiančiu ypatingą klausymo malonumą.
Junglumo ir įkrovimo galimybės:
– Laisvųjų rankų įrangai ir garso įrašams transliuoti skirtas „Bluetooth“® ryšys (standartinis visose versijose).
– Vienas arba du USB lizdai (priklausomai nuo versijos).
– 3,5 mm ausinių lizdas (standartinis visose versijose).
– Vienas arba du 12 V elektros lizdai (priklausomai nuo versijos).
– SD kortelės lizdas (standartinė R-LINK 2 įranga).
Kelionės duomenys (greitis, variklio sūkiai, degalų sąnaudos ir kita) rodomi suasmeninamame 7 colių spalvotame ekrane, esančiame vairuotojo regos lauke, už vairo rato.
- MULTI-SENSE technologija suasmeninamas vairavimas
Jau siūloma „Espace“ ir „Talisman“, MULTI-SENSE technologija naudotojams leidžia suasmeninti važiavimo nustatymus, derinant:
– Akceleratoriaus pedalo ir variklio reakciją.
– Pavarų jungimo greitį (galima tik su dviejų sankabų automatine „Efficient Dual Clutch“ transmisija).
– Vairo rato pasipriešinimą sukimui.
– Salono apšvietimą.
– Vairuotojo sėdynės masažo funkciją (priklausomai nuo versijos).
Ant centrinės konsolės esantis MULTI-SENSE mygtukas suteikia prieigą prie šių funkcijų, valdomų ir R-LINK 2 jutikliniame ekrane. Galima rinktis iš penkių skirtingų, iš anksto nustatytų vairavimo nustatymų: „Neutral“, „Sport“, „Comfort“, „Perso“ ir „Eco“. Šie režimai suderinti su penkiomis salono apšvietimo spalvomis: rusva, raudona, mėlyna, purpurine ir žalia. Ši šviesa užlieja centrinę konsolę, o aukštesnio lygio versijose – ir priekinių bei galinių durelių vidinės apdailos skydus, atitikdama TFT prietaisų skydelyje ir multimedijos ekrane pasirinktą spalvą.
Be to, MULTI-SENSE technologija suteikia galimybę vairuotojui derinti ir salone girdimą variklio garsą, renkantis iš trijų režimų: „Neutral“, „Comfort“ ir „Sport“.
- Plati pagalbinių vairavimo sistemų gama (ADAS)
Dažniausiai įprastas aukštesnio segmento automobiliuose, paslepiamas, spalvotas, akių lygyje esantis ekranas prisideda prie vairavimo komforto ir saugumo, palengvindamas naudojimąsi pagalbinėmis vairavimo sistemomis (ADAS). Nereikalaudamas vairuotojo dėmesio atitraukimo nuo kelio, šis ekranas pateikia šiuos duomenis: esamą greitį, navigacijos ir pagalbinių vairavimo sistemų informaciją.
Priklausomai nuo rinkos naujasis „MEGANE GrandCoupé“ komplektuojamas su naujausiomis pagalbinėmis vairavimo sistemomis (ADAS), kurios naudojamos ir aukščiausios klasės „Renault“ modeliuose („Espace“, „Talisman“, naujajame KOLEOS).
Visos šios pagalbinės sistemos pasiekiamos ir įjungiamos R-LINK 2 jutikliniame ekrane. Jos suteikia tokias funkcijas:
– Užtikrinančią: prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo funkciją (ACC) ir aktyvųjį avarinį stabdymą (AEBS).
– Įspėjančią: apie išvažiavimą iš eismo juostos (LDW) ir saugaus atstumo palaikymą (DW) įspėjančios sistemos, greičio viršijimo prevencijos sistema su eismo ženklų atpažinimo funkcija (OSP su TSR), aklosios zonos stebėjimo sistema (BSW) ir vairuotojo nuovargį nustatantis algoritmas (TDW).
– Padedančią: atbulinės eigos kamera, automatiškai perjungiami priekiniai žibintai (AHL), priekiniai, šoniniai ir galiniai atstumo jutikliai ir automatinė statymo sistema („Easy Park Assist“).
Plačiau apie naujojo „MEGANE GrandCoupé“ pagalbines sistemas:
– Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC): ji automatiškai nustato automobilio greitį, palaikydama iš anksto parinktą atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio. Priekinis radaras įvertina atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir apskaičiuoja jo greitį. Tuomet, atsižvelgiant į palaikomą atstumą, perduodamos komandos varikliui ir stabdžių sistemai, palaikant reikiamą automobilio greitį. Ši sistema veikia važiuojant 50–150 km/h greičiu.
– Aktyviojo avarinio stabdymo sistema (AEBS): nuo 30 iki 150 km/h greičiu veikianti sistema vairuotoją perspėja apie pavojų susidurti su priekyje važiuojančiu automobiliu. Jeigu vairuotojas nereaguoja arba reaguoja nepakankamai, automatiškai įjungiami stabdžiai, siekiant išvengti susidūrimo arba sumažinti jo padarinius.
– Apie išvažiavimą iš eismo juostos perspėjanti sistema (LDW): veikia važiuojant didesniu nei 70 km/h greičiu. Ši sistema perspėja vairuotoją apie nevalingą automobilio trajektorijos pasikeitimą, kai kertamos ištisinės arba punktyrinės kelio žymėjimo linijos. Ši sistema prisideda prie automobilio aktyvaus saugumo, perspėdama vairuotoją apie tai, kad automobilio važiavimo krypties pakeitimas gali sukelti eismo įvykį.
– Saugaus atstumo palaikymo sistema (DW): ji padeda vairuotojui palaikyti saugų atstumą. Prietaisų skydelyje įsižiebia įspėjanti piktograma, kurioje rodomu brūkšnelių skaičiumi išreiškiamas atstumas, naująjį „MEGANE Estate“ skiriantis nuo priekyje važiuojančio automobilio. Ši sistema veikia važiuojant 30–200 km/h greičiu.
– Greičio viršijimo prevencijos sistema su kelio ženklų atpažinimo funkcija (OSP su TSR): kamera fiksuoja kelio ženklus, o sistema vairuotojui praneša apie konkrečiame kelio ruože esančius greičio apribojimus ir siūlo pagal tai nustatyti greičio ribotuvą (ši galimybė siūloma priklausomai nuo rinkos).
– Aklosios zonos stebėjimo sistema (BSW): užtikrinant saugius lenkimo manevrus, ši sistema, įjungdama šoniniame veidrodėlyje esantį vaizdinį signalą, perspėja vairuotoją apie aklojoje matymo zonoje esantį kitą automobilį. Sistema veikia važiuojant 30–140 km/h greičiu.
– Vairuotojo nuovargio nustatymas (TDW): automobilio judėjimo trajektoriją nuolat stebi „Bosch“ sukurtas algoritmas. Atsiradus įtarimui dėl vairuotojo nuovargio, įjungiami tiek garso, tiek vaizdo įspėjimai.
– Galinio vaizdo kamera: važiuojant atbuline eiga jutikliniame ekrane rodomas šios kameros užfiksuotas vaizdas. Papildant pagalbą vairuotojui, rodomame vaizde projektuojamos judančios ir statiškos linijos, nurodančios automobilio judėjimo trajektoriją.
– Automatiškai valdomos tolimosios šviesos (AHL): kameros jutikliui užfiksavus iš priekio atvažiuojančio automobilio šviesas arba priekyje važiuojančių automobilių galinius žibintus, automatiškai išjungiamos tolimosios šviesos, paliekant tik artimąsias. Ši funkcija gali atpažinti ir miestų gatvių apšvietimą.
– Priekiniai, galiniai ir šoniniai atstumo jutikliai: šie jutikliai padeda vairuotojui sėkmingai manevruoti stovėjimo vietoje; 360° kampu veikiantys ultragarso jutikliai perspėja vairuotoją apie riziką susidurti su kliūtimi, taip apsaugant automobilį.
– Automatinė statymo sistema („Easy Park Assist“): po to, kai atstumo jutikliais išmatuojama automobiliui statyti tinkama erdvė, sistema perima vairo rato kontrolę, atlikdama automobilio statymo manevrus. „Easy Park Assist“ padeda automobilį pastatyti trimis skirtingais būdais: išilgai, statmenai ir kampu. Centriniame ekrane rodoma informacija, reikalinga manevrui baigti (grafiniai vaizdai, galinio vaizdo kamera ir jutikliai). Bet kuriuo atveju manevrų metu vairuotojas valdo stabdžius ir akceleratoriaus pedalą. Sistema veiki, važiuojant ne didesniu nei 30 km/h greičiu.
Bazinėje naujojo „MEGANE GrandCoupé“ įrangoje yra naujausios kartos elektroninė stabilumo programa (ESC), traukos kontrolės įranga, elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema ir pagalbinė pajudėjimo į įkalnę sistema.
- Gyvenimą palengvinančios ypatybės
Be šių, aukšto lygio „Renault“ modelių technologijų, naujasis „MEGANE GrandCoupé“ siūlo klasėje unikalią (priklausomai nuo versijos ir rinkos) įrangą, palengvinančią gyvenimą:
– Lengvą bagažinės atidarymo sistemą (ETA): laisvų rankų bagažinės atidarymo įranga, kuri įjungiama nustačius judėjimą po galiniu buferiu. Ši įranga yra unikali kompaktinių sedanų segmente.
– Laisvų rankų atrakinimo ir užvedimo kortelę (ir automatinį automobilio užrakinimą).
– Elektroninį stovėjimo stabdį, kuris automatiškai įjungiamas išjungus variklį ir neužima vietos centrinėje konsolėje.
– Automatinę dviejų zonų klimato kontrolės sistemą.
– Šildomą vairo ratą.
- Jokių kompromisų svarbiausiuose dalykuose
- Geriausia klasėje dinamika ir akustinis komfortas
Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ yra automobilis, kuris dėl pirmos klasės valdymo savybių ir visų vairuotojų poreikius tenkinančios variklių gamos gerai pasirodo visose srityse. Didelis darbas buvo atliktas slopinant vertikalius kėbulo svyravimus ir iki aukščiausio lygio tobulinant akustinį komfortą.
Naujojo „MEGANE GrandCoupé“ balansas tarp komforto ir dinamiško valdymo pasiektas užtikrinant pakabos saugumą ir efektyvumą:
– Amortizatoriai ir jų ribotuvai buvo sukonstruoti pasiekiant dar geresnį važiavimo komfortą.
– Vairo mechanizmas yra tikslesnis ir informatyvesnis dėl to, kad tarp porėmio ir kėbulo atsisakyta naudoti guminius tvirtinimo elementus.
– Dėmesys skirtas ir priekinių svirčių įvorėms.
– Į galinės pakabos lankstus taip pat buvo atkreiptas dėmesys, gerinant jų gebėjimą sugerti kelio nelygumus.
– Pakaba modifikuota sudarant galimybes didesniems galinių ratų vairavimo sistemos mikrojudesiams, automobiliui posūkį įveikiant didesniu greičiu.
Pastebimas progresas pasiektas tobulinant šių sričių akustinį komfortą:
– Po kapotu, aplink atsidarančius kėbulo skydus, ratų arkas, kojų nišas, statramsčiuose panaudojus daugiau putų garso izoliacijos, sukurtas malonaus važiavimo naujuoju „MEGANE GrandCoupé“ jausmas.
– Panaudojus storesnius langų stiklus ir geresnį apatinės durų dalies sandarinimą, taip pat visoje gamoje kaip standartinę įrangą siūlomą standartinį priekinį stiklą su pagerinta garso izoliacija, pagerinta aerodinaminio triukšmo izoliacija, ypač važiuojant greitkeliu.
– Tvirtesnė kėbulo struktūra, užtikrinanti geresnę izoliaciją nuo vibracijos.
- Sukurtas saugesniam važiavimui
Naujajame „MEGANE GrandCoupé“ panaudota milžiniška „Renault“ patirtis pasyviojo saugumo srityje. Priklausomai nuo rinkos bazinėje įrangoje siūlomi šie elementai:
– Dvi priekinės saugos pagalvės.
– Dvi priekinės krūtinės ląstos ir pečių saugos pagalvės.
– Dvi užuolaidinės saugos pagalvės.
– Nuo galinio smūgio saugantys priekinių ir galinių sėdynių atlošai.
– Nuo kūno palindimo po diržu apsauganti priekinių ir galinių sėdynių konstrukcija.
– Galiniai „Isofix“ tvirtinimo taškai, skirti „i-Size“ vaikiškoms kėdutėms.
– Visi sėdynių diržai – su įtempikliais ir jų ribotuvais.
Be to, panaudojus itin didelio elastingumo plieną variklio porėmiui ir itin stiprų plieną – salono apsauginiam narvui, salonas yra patikimai apsaugotas stipraus smūgio metu.
- Kokybė be kompromisų ir kokybės testai
Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ buvo išbandytas ekstremaliomis sąlygomis, taip pat tobulinamas sudėtingo proceso metu, siekiant suteikti pavyzdinį valdymą ir sukibimą su keliu. Atsižvelgiant į tai, kad šis modelis bus parduodamas beveik 30-yje valstybių, buvo labai svarbu, kad naujasis „MEGANE GrandCoupé“ atitiktų vairuotojų lūkesčius, važiuodamas bet kokiais keliais ir bet kokiu oru.
Siekiant užtikrinti patikimumą, neapsiribota vien hečbeko MEGANE bandymų rezultatais, „Renault“ bandymų poligonuose nuvažiuojant papildomus 276 000 kilometrų. Dėl taikytų specialių sąlygų, paspartinančių susidėvėjimą, šis nuotolis prilygsta 828 000 kilometrų, nuvažiuojamų įprastais keliais. Be to, 24 automobiliai nuvažiavo per milijoną kilometrų, siekiant aptikti net menkiausias galimas problemas, o jas nustačius, nedelsiant pašalinti.
Naujasis „MEGANE GrandCoupé“ buvo išbandytas atliekant senėjimo testus. Kaip ir visi kiti nauji „Renault“ modeliai, šis automobilis atlaikė EDAU testo procedūrą (funkcinio ir vizualinio atsparumo testą). Suderinus su bandymais keliuose, šis testas imituoja trejus metus trunkantį automobilio naudojimą, pastoviai kartojant šiuos veiksmus: įsėdant į automobilį, reguliuojant sėdynes, pakeliant ir nuleidžiant langus, prisisegant ir atsisegant saugos diržus, jungiant pavaras, atidarant ir uždarant bagažinę, plaunant ir valant priekinį stiklą. Taip pat atlikti klimato kameros testai, imituojant šaltį, karštį, drėgmę ir saulėtą orą.
- Vairavimo malonumą ir ekonomiją suteikianti variklių gama
„Renault“, garsėjantis kaip turbokompresorių ir mažų variklių pionierius „Formulės 1“ lenktynėse, skatina mažesnio tūrio variklių, leidžiančių vairavimo malonumą suderinti su ekonomija, naudojimą. Priklausomai nuo rinkos kai kurie iš šių variklių gali būti derinami su „X-Tronic“ arba EDC („Efficient Dual Clutch“) automatinėmis transmisijomis, pripažintomis dėl patikimumo ir kasdienio naudojimo paprastumo. Ši variklių gama buvo suderinta siekiant atitikti rinkų, kuriose naujasis „MEGANE GrandCoupé“ bus parduodamas, poreikius ir lūkesčius.
Visose versijose siūlomas ECO režimas, modifikuojantis automobilio savybes ir iki 10 procentų sumažinantis degalų sąnaudas. Versijose su R-LINK-2 sistema siūloma „Driving Eco2“ funkcija suteikia įvairius duomenis, leidžiančius vairuotojui analizuoti savo važiavimo specifiką ir ją koreguoti, taip sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 taršą.
– „SCe 115“: 1,6 litro tūrio, atmosferinis, 115 AG ir 156 Nm sukimo momentas nuo 4 000 aps./min.
Siūlomas bazinėje versijoje, šis variklis jau patikrintas daugybėje „Groupe Renault“ automobilių ir yra derinamas su:
- 5 laipsnių mechanine transmisija (6,3 l/100 km; 142 g CO2/km),
- arba „X-Tronic“ automatine transmisija (6,6 l/100 km; 153g CO2/km).
„X-Tronic“ transmisija buvo sukurta siekiant padidinti vairavimo malonumą ir sumažinti degalų sąnaudas, palyginti su tradicinėmis automatinėmis transmisijomis. Priešingai nei ankstesnės CVT transmisijos, ši pavarų dėžė staigaus greitėjimo metu veikia panašiau į daugiapakopę automatinę transmisiją. Tačiau „X-Tronic“ pavarų dėžė užtikrina nejuntamą transmisijos perdavimo skaičiaus keitimą, suteikdama neribotą pavarų skaičių. Ji visuomet palaiko optimalius variklio sūkius, taip pasiekdama ir geriausias degalų sąnaudas, važiavimo komfortą bei nedidelį triukšmą, važiuojant pastoviu greičiu. „X-Tronic“ transmisija suteikia visus tradicinės automatinės pavarų dėžės privalumus, išvengdama jos trūkumų.
– „Energy TCe 130 EDC“, 7 laipsnių EDC automatinė transmisija: 130 AG ir 205 Nm sukimo momentas nuo 2 000 aps./min.
Šis 1,2 litro tūrio turbokompresorinis, benzinu varomas variklis suteikia tokias pat dinamines savybes, kaip ir atmosferinis 2 litrų tūrio agregatas. Jo tiesioginio įpurškimo technologija ir kolektoriuje integruota turbina užtikrina veikimo lankstumą ir gerą reakciją. Tiesioginis įpurškimas pagerina degimo procesą, sumažindamas degalų sąnaudas ir CO2 taršą. Suderintas su 7 laipsnių EDC automatine transmisija, šis variklis naudoja tiek pat degalų ir išmeta tiek pat CO2, kaip ir versija su mechanine transmisija (5,4 l/100 km; 122 g CO2/km), kartu suteikdamas dviejų sankabų transmisijos komfortą ir reakciją.
2017 metų pradžioje šis variklis bus siūlomas ir su 6 laipsnių rankine transmisija.
– „Energy dCi 90“, 6 laipsnių mechaninė transmisija: 90 AG ir 220 Nm sukimo momentas nuo 1 750 aps./min.
Suderintas su šešių laipsnių mechanine transmisija, šis variklis yra ir ekonomiškas, ir suteikia vairavimo malonumą. Suderintas su „Stop & Start“ sistema, jis 100 km kelio naudoja vos 3,7 litro degalų. Tai atitinka 95 g CO2/km.
– „Energy dCi 110“:
- 6 laipsnių mechaninė transmisija: 110 AG ir 260 Nm sukimo momentas nuo 1 750 aps./min.
- arba 6 laipsnių EDC automatinė transmisija: 110 AG ir 250 Nm sukimo momentas nuo 1 750 aps./min.
Šis variklis garantuoja didesnį vairavimo malonumą. Degalų sąnaudos ir CO2 tarša išlieka labai nedidelės (95 g CO2/km, 3,7 l/100 km) tiek su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, tiek su šešių laipsnių EDC automatine transmisija.
– „Energy dCi 130“, 6 laipsnių mechaninė transmisija: 130 AG ir 320 Nm sukimo momentas nuo 1 750 aps./min.
Šiame variklyje panaudota daug pažangių technologijų. Nepaisant 1 598 kubinių centimetrų tūrio, 16 vožtuvų dyzelinis agregatas pasiekia 130 AG. Jo degalų sąnaudos siekia vos 4 l/100 km, o CO2 tarša – tik 103 g/km. Stiprus sukimo momentas užtikrina staigų greitėjimą, suteikiantį tikrą vairavimo malonumą.
Ši variklių gama (išskyrus „SCe 115“) gaminama su daug papildomų elementų, leidžiančių sumažinti jų degalų sąnaudas ir CO2 taršą:
– „Stop & Start“ sistema automatiškai išjungia variklį, kai automobilis sustoja, jo sankaba taip pat būna išjungiama (taip sustabdant ir taršą). Variklis automatiškai užsiveda, vos paspaudus sankabos pedalą.
– Energijos regeneravimo sistema, pasinaudodama generatoriumi, stabdymo (arba lėtėjimo) metu regeneruoja automobilio kinetinę energiją. Toks sprendimas leidžia sumažinti generatoriaus sukuriamą pasipriešinimą.
– Prietaisų skydelyje esantis vairavimo stiliaus indikatorius (žalias, geltonas, oranžinis) ir pavaros jungimo indikatorius (GSI) leidžia vairuotojams koreguoti savo vairavimo stilių, sutaupant daugiau degalų.
- Itin gerai pritaikytas įvaizdžiu besirūpinančio automobilių parko poreikiams
„Renault“ naujajam „MEGANE GrandCoupé“ suteikė ypatybes, kurios paprastai siejamos su aukštesnio segmento automobiliais:
– Dinamišką ir statusą pabrėžiantį dizainą – vairuotojui arba atstovaujamai kompanijai.
– Segmente geriausio lygio, žemos degalų sąnaudos ir CO2 tarša.
– Klasėje neprilygstamos dinaminės savybės ir įrangos bei technologijų gausa (R-LINK 2, pagalbinės vairavimo sistemos, MULTI-SENSE), talkinančios daug važinėjantiems vairuotojams.
– Išskirtinai patogios sėdynės ir salono erdvė jį daro tobulu pakeleiviu.
– Patikrintas automobilis (aljanso CMF-C/D konstrukcija, variklių gama) ir keli šimtai tūkstančių kilometrų bandymų, užtikrinant kokybę ir patikimumą.
Šie kriterijai yra svarbiausi, nustatant naujojo „MEGANE GrandCoupé“ išliekamąją vertę – gyvybiškai svarbų faktorių automobilių parkų valdytojams ir profesionalams.