Naujajam „Renault Mégane“ modeliui, kuris buvo pristatytas Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį, būdinga dinamiška ir kruopščiai ištobulinta išvaizda, jame siūlomas unikalus technologijų rinkinys, paprastai būdingas aukštesnės klasės segmento automobiliams. Jo charakteristikos kelyje yra tarp geriausių šioje klasėje, o siūlomų variklių asortimentas patenkins visų klientų poreikius.
Naujasis „Mégane“ padeda vairuotojui likti prisijungus – tam pasitelkiama „R-Link 2“ sistema, naudojama kaip automobilio valdymo centras, ir 8,7 colio įstrižainės vertikalaus formato planšetė. Vairavimo patirtį galima suasmeninti pasitelkiant „Multi-Sense“ technologiją, o daugybė modernių ir patogių naudoti pagalbinių priemonių – įskaitant spalvinį akių lygio ekraną – padeda vairuoti saugiau.
GT versijoje naudojama sistema „4Control“ yra pirmoji pasaulyje naujajame „Mégane“ segmente, ji montuojama kartu su „Renault Sport“ sukurta pakaba ir padeda užtikrinti išskirtinį vairavimo malonumą suderindama sportiškas bei dinamiškas valdymo charakteristikas su posūkių atlikimo tikslumu.
Naujojo „Mégane“ dinamika, važiuoklė ir pakaba padeda jam išsiskirti kompaktiškų sedanų rinkoje. Kartu jo puikiai subalansuotam valdymui pritaikytas variklių nuo 90 iki 205 arklio galių asortimentas, patenkinsiantis labai įvairius poreikius; be to, daug dėmesio buvo skirta vertikaliam amortizavimui ir akustiniam komfortui.
Dinamiškos kruopščiai apgalvotos linijos
Subalansuotos proporcijos ir išskirtiniai žibintų moduliai
Naujojo „Mégane“ proporcijos dar geriau subalansuotos nei ankstesnėse šio modelio versijose. Tai leido išgauti dinamiškesnę ir ryžtingesnę išvaizdą:
– ilgesnis: 4359 mm (+64 mm)
– žemesnis: 1447 mm (–25 mm)
– platesnė priekinė ir galinė tarpvėžė, plačiausia naujojo „Mégane“ segmente – priekinė: 1591 mm (+47 mm) / galinė: 1586 mm (+39 mm)
– ilgesnis tarpuratis: 2669 (+28 mm)
– trumpesnė galinė iškyša: 771 mm (–21 mm)
– platus iki 18 colių dydžio ratų diapazonas
Naujojo „Mégane“ platūs skulptūriški pečiai išreiškia „Renault“ ženklo stiliui būdingą jausmingumą. Apatinei kėbulo daliai ir variklio dangčiui būdingos įtemptos ir tikslios linijos, kurios susilieja automobilio priekyje pabrėždamos dinamišką jo stovėseną.
Atstumas tarp padangų ir kėbulo (ratų arkos tarpas) buvo sumažintas sustiprinant kokybės įspūdį, kuriuo spinduliuoja naujasis „Mégane“. Pakeitus priekinės pakabos geometriją ir sumontavus didesniu kampu sulenktus amortizatorius, atstumas sumažėjo 25 ir 30 mm.
Naujajame „Mégane“ sumontuoti išskirtiniai priekiniai ir galiniai žibintų moduliai, švytintys dieną ir naktį:
– Priekiniame C formos žibintų modulyje naudojami šviesadiodžiai trimačio efekto šviesolaidžiai. Aukštesnės klasės naujojo „Mégane“ versijose montuojami tik šviesadiodžiai priekiniai žibintai su automatiniu tolimųjų / artimųjų šviesų perjungimu („LED Pure Vision“ technologija).
– Nuolat švytintys galiniai šviesadiodžiai žibintai sudaro unikalų horizontalų trimačio efekto modulį, kuriame naudojama „Edge Light“ technologija. Plonos lyg teptuku nupieštos linijos skleidžia sodrią raudoną šviesą.
Šie išskirtiniai apšvietimo moduliai perkelti ir į automobilio vidų pasitelkiant technologiją „Multi-Sense“, kuri gali nustatyti penkias skirtingas apšvietimo aplinkas, susietas su penkiais vairavimo režimais (žr. 2 skyrių „Technologijos iš aukštesniojo segmento“).
Kruopščiai apgalvotas „lakūno kabiną“ primenantis salonas su patogiomis apglėbiančiomis sėdynėmis
Vairuotojo vieta primena lakūno kabiną ir lepina vairuotojus tokiomis savybėmis kaip spalvinis akių lygio ekranas, konfigūruojamas spalvinis septynių colių įstrižainės TFT duomenų ekranas, vertikali 8,7 colio daugialypės terpės planšetė, „R-Link 2“ ir centrinis pultas. Važiavimui daugiau patogumo suteikia kruopščiai apgalvota vidaus apdaila ir malonių liesti medžiagų, lengvai pasiekiamų vairuotojui ir keleiviui, kokybė – nuo prabangių paminkštintų dangų, atrinktų prietaisų skydui, viršutinėms durų plokštėms, durų įdėklams ir porankiams, iki elegantiškų chromuotų detalių, stambaus rašto „Nappa“ oda aptraukto vairo ir pan.
Kruopščiai sukurtos apglėbiančios formos sėdynės žada ir suteikia išskirtinį patogumą ir atramą, prie to ypač prisideda dviejų tankių putos naudojimas. Jų konstrukcija tokia pati kaip naujuose „Espace“ ir „Talisman“ modeliuose, o kuriant jaukius ir šiuolaikiškus apmušalus įkvėpimo semtasi iš odos gaminių ir baldų pramonės. Matomos išorinės sėdynių ir durelių siūlės yra subtilesnės nei „Mégane 3“ versijoje. Galima rinktis iš penkių apmušalų versijų su įvairiais juodos spalvos deriniais, įskaitant aksominę, kurioje sodrus žvilgesys derinamas su trimačiu efektu ir ypač švelnia apdaila. Priekinės sėdynės šildomos, o vairuotojas gali naudotis masažo funkcija ir elektroniniu būdu reguliuojama juosmens atrama.
Naujasis „Mégane GT-Line“ – sportiškesnė „Mégane“ versija
Naujajame „Mégane GT-Line“ modelyje derinamas sportiškas išorės stilius ir vidaus dizaino paketas, siūlomas kai kuriose naujojo „Mégane“ versijose.
Naujajame „Mégane GT-Line“ sumontuotas savitas sportiškesnio stiliaus priekinis buferis. Platesnę oro įtraukimo angą supa šoniniai oro ėmikliai. Apatinėse grotelėse naudojamas savitas korio formos tinklelis, o viršutinės yra tokios pačios kaip naujojo „Mégane“. „GT-Line“ versijoje taip pat rasite elipsės formos chromuotą išmetimo vamzdžio antgalį ir profiliuotą difuzorių, kuris sustiprina dinamiškos stovėsenos įspūdį. Ant priekinių sparnų ir galinėje dalyje yra „GT-Line“ ženkleliai.
Montuojami tamsaus metalo 17 colių ratai, atskirai galima užsakyti naujojo „Mégane“ 18 colių ratlankius. Išorinių veidrodėlių korpusai, difuzorius ir priekinės šoninės oro įtraukimo angos taip pat padengtos tamsaus metalo apdaila.
Naujojo „Mégane GT-Line“ salonas yra prašmatnus ir sportiškas. Patogios apglėbiančios sėdynės suteikia papildomą šoninę atramą ir yra su integruotomis atramomis galvai, mėlynomis išorinėmis siūlėmis ir šachmatiniais sportinės versijos logotipais. Galima rinktis iš trijų apmušalų: audinio arba „Alcantara®“, su mėlynomis arba juodomis juostomis. Apdailos juostelėse ir išorinėse siūlėse naudojami mėlyni atspalviai pritaikyti prie metalinės mėlynos kėbulo spalvos. Prietaisų skyde montuojamas toks pat TFT ekranas kaip naujajame „Mégane“, o dėl specialios vairo apdailos bus patogiau jį laikyti. Ant priekinių sparnų matomi „GT-Line“ ženkleliai atkartojami prietaisų skydo apdailos juostoje.
Technologijos iš aukštesniojo segmento
Naujasis „Mégane“ grindžiamas „Renault“ CMF C/D (bendros modulių šeimos) moduline architektūra ir turi įvairių funkcijų, paprastai siejamų su aukštesniojo segmento modeliais bei aptinkamų gimininguose modeliuose – naujuosiuose „Espace“ ir „Talisman“. Toks didelis technologijų rinkinys yra unikalus šiame segmente, jis apima spalvinį akių lygio ekraną, prietaisų skydą su konfigūruojamu septynių colių spalviniu plonasluoksnio tranzistoriaus (TFT) ekranu ir dviem „R-Link 2“ daugialypės terpės planšetės formatais (septynių colių horizontalaus arba 8,7 colio vertikalaus formato), taip pat „Multi-Sense“ technologiją ir „4Control“.
„R-Link 2“ – tai valdymo centras, padedantis kontroliuoti įvairias automobilio funkcijas: daugialypę terpę, navigaciją, telefoną, radiją, „Multi-Sense“, pagalbines vairavimo priemones (ADAS), „4Control“ ir pan.
Vairavimo prisijungus patirtis naudojant 8,7 colio planšetę ir „R-Link 2“
Aukštesnio lygmens naujojo „Mégane“ versijose montuojama „R-Link 2“ sistema su 8,7 colio (22 cm) vertikalaus formato ekranu – lygiai tokie patys naudojami ir naujuosiuose „Espace“ bei „Talisman“ modeliuose. Šiam segmentui unikalioje sistemoje naudojamas talpinis suspaudžiant keičiamo mastelio ekranas, kuriuo naudotis taip pat paprasta kaip išmaniuoju telefonu ar planšete.
„R-Link 2“ apima balso atpažinimo funkciją, skirtą navigacijos sistemai, telefonui, programėlėms ir radijui, todėl galima lengvai pasiekti ir saugiai naudoti įvairias funkcijas.
„R-Link 2“ sistema siūlo:
– intuityvią lengvai naudojamą sąsają, panašią į planšetės ar išmaniojo telefono: spustelėję galite perkelti piktogramas, slinkti puslapiais, dviem pirštais keisti mastelį ir pan.;
– paprastą pritaikymą; tam naudojami trys konfigūruojami „pagrindiniai“ puslapiai su grafinės sąsajos elementais (piktogramomis) ir iki šešių skirtingų profilių, leidžiančių greitai pasiekti pasirinktus vairavimo parametrus ir automobilio salono aplinkos nuostatas;
– valdymo centrą, kuris kontroliuoja daugumos automobilio funkcijų, įskaitant pagalbines vairavimo priemones, įjungimą ir išjungimą;
– ryšio galimybes naudojant paketą, kuris apima nemokamą 12 mėnesių trukmės „TomTom Traffic“ prenumeratą (priklauso nuo rinkos), prieigą prie parduotuvės „R-Link Store“ ir atnaujintus Europos šalių žemėlapius.
Garso sistemos akustika buvo patobulinta montuojant didesnius garsiakalbius (skersmuo padidėjo nuo 130 mm iki 160 mm) ir optimizavus jų padėtį durelių apačioje. Be to, kai kuriuose naujuose modeliuose montuojami aštuoni garsiakalbiai.
Šis atnaujinimas ypač pastebimas versijose su sistema „Arkamys®“.
Versijose su „Bose®“ sistema „Renault“ ir „Bose®“ inžinieriai bendradarbiaudami išgavo tikslų garsą, specialiai konfigūruotą naujajam „Mégane“; to pasiekta optimaliai išdėstant centrinį garsiakalbį priekyje, aštuonis papildomus didelio efektyvumo garsiakalbius salono perimetre bei bagažinėje integruotą žemųjų dažnių kolonėlę. Šis derinys skleidžia tikslų, ryškų ir subalansuotą garsą, nepriekaištingai atkuriantį kiekvieną originalaus įrašo natą, detalę ir atspalvį.
Suasmeninta vairavimo patirtis naudojant „Multi-Sense“ technologiją
„Multi-Sense“ technologija, jau siūloma naujuose „Espace“ ir „Talisman“ modeliuose, suteikia vairuotojams galimybę suasmeninti savo vairavimo patirtį keičiant akceleratoriaus pedalo ir variklio atsaką, reguliuojant pavarų perjungimo greitį versijose su „Efficient Dual Clutch“ (EDC) automatine pavarų dėže ir valdant vairavimo „kietumą“, salono apšvietimą bei masažo funkciją (jei sumontuota) vairuotojo sėdynėje.
„Multi-Sense“ mygtuku centriniame pulte galima tiesiogiai pasiekti šias funkcijas „R-Link 2“ ekrane bei iškviesti penkis skirtingus iš anksto nustatytus vairavimo režimus: „Neutral“, „Sport“, „Comfort“, „Perso“ ir „Eco“. GT versijoje vietoje mygtuko „Eco“ yra mygtukas „R.S. Drive“, kurį paspaudus iš karto pasiekiamas režimas „Sport“.
Šie režimai derinami su penkiomis salono apšvietimo aplinkomis: sepijos, raudona, mėlyna, purpurine ir žalia. Apšvietimo spalva atsispindi ir centriniame pulte – taip pat priekinių ir galinių durų skydeliuose aukštesnio lygio versijose – ir atitinka spalvą prietaisų skydo TFT ekrane bei vertikalaus formato daugialypės terpės ekrane.
Be to, naudodamasis technologija „Multi-Sense“ vairuotojas gali reguliuoti variklio garsą pasirinkdamas vieną iš trijų parametrų: „Neutral“, „Comfort“ ir „Sport“.
Naujausios pagalbinės vairavimo technologijos (ADAS) ir spalvinis akių lygio ekranas
Aukštesnio segmento automobiliuose dažniau sutinkamas įtraukiamas spalvinis akių lygio ekranas padidina vairavimo patogumą ir saugą suteikdamas galimybę lengviau naudotis pagalbinėmis vairavimo sistemomis (ADAS). Vairuotojas neatitraukdamas akių nuo kelio gali pamatyti tokią informaciją kaip dabartinis greitis, navigacija ir pagalbinių vairavimo sistemų duomenys, tad gali vairuoti užtikrintai.
Naujajame „Mégane“ naudojamos pačios naujausios pagalbinės vairavimo technologijos (ADAS), sumontuotos ir naujuosiuose „Espace“ bei „Talisman“ modeliuose. Šios pagalbinės vairavimo sistemos pasiekiamos ir suaktyvinamos naudojantis „R-Link 2“ planšete, jos apima šias funkcijas:
Užtikrinimas: adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC); aktyvioji avarinio stabdymo sistema (AEBS).
Įspėjimas: įspėjimo apie išvažiavimą iš juostos sistema (LDW); įspėjimo apie saugų atstumą sistema (DW); greičio viršijimo prevencijos ir kelio ženklų atpažinimo (OSP su TSR) sistema; įspėjimo apie akląją zoną sistema (BSW).
Pagalba: atbulinės eigos kamera; automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas (AHL); priekiniai, galiniai ir šoniniai automobilio statymo jutikliai; ir automatinio automobilio statymo sistema „Easy Park Assist“.
Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC)
Ji automatiškai reguliuoja automobilio greitį, kad būtų išlaikytas pasirinktas važiavimo iš paskos atstumas. Priekinis radaras įvertina atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemones ir apskaičiuoja jos greitį. Tada užmezgamas ryšys su varikliu ir stabdymo sistema, ir automobilio greitis atitinkamai pritaikomas, kad būtų laikomasi važiavimo iš paskos atstumo. Ši technologija veikia važiuojant 50–140 km/val. greičiu.
Aktyvioji avarinio stabdymo sistema (AEBS)
Ši sistema veikia važiuojant 30–140 km/val. greičiu, ji įspėja vairuotoją apie susidūrimo su priekyje važiuojančia transporto priemone rizika. Jei vairuotojas nereaguoja arba reaguoja nepakankamai, automatiškai įjungiami stabdžiai siekiant išvengti susidūrimo arba sumažinti jo padarinius.
Įspėjimo apie išvažiavimą iš juostos sistema (LDW)
Ši sistema veikia važiuojant didesniu nei 70 km/val. greičiu ir įspėja vairuotoją, jei automobilis netikėtai kerta ištisinę arba punktyrinę baltą liniją. Ši technologija padidina važiavimo saugą įspėdama vairuotoją, jei automobilis pakeičia kryptį taip, kad gali nuvažiuoti nuo kelio.
Įspėjimo apie saugų atstumą sistema (DW)
Ji padeda vairuotojui laikytis saugaus stabdymo atstumo. Įspėjamoji piktograma – atitinkanti atstumą, skiriantį naująjį „Mégane“ nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės – intuityviai rodoma kaip brūkšneliai prietaisų skyde arba akių lygio ekrane. Ši sistema veikia važiuojant 30–200 km/val. greičiu.
Greičio viršijimo prevencijos ir kelio ženklų atpažinimo sistema (OSP su TSR)
Ši sistema per kamerą skaito kelio ženklus, informuoja vairuotoją apie galiojančius greičio apribojimus ir siūlo atitinkamai reguliuoti greičio ribotuvą (siūloma ne visose rinkose).
Įspėjimo apie akląją zoną sistema (BSW)
Siekiant užtikrinti lenkimo manevrų saugą, ši sistema vaizdiniu signalu ant šoninių veidrodėlių įspėja vairuotoją, jei aklojoje zonoje aptinkama kita transporto priemonė. Sistema veikia važiuojant 30–140 km/val. greičiu.
Galinio vaizdo kamera
Važiuojant atbuline eiga ši kamera suteikia galimybę matyti vaizdą už automobilio jutikliniame ekrane. Kad manevruoti būtų paprasčiau, vaizde naudojama judanti ir nejudanti orientacinė linija.
Automatinis tolimųjų ir artimųjų šviesų perjungimas (AHL)
Kameros jutiklis automatiškai aptinka atvažiuojančių transporto priemonių žibintus ir ta pačia kryptimi važiuojančių transporto priemonių galinius žibintus bei automatiškai perjungia tolimąsias šviesas į artimąsias. Ši funkcija gali aptikti ir gatvių žibintus.
Priekiniai, galiniai ir šoniniai automobilio statymo jutikliai
Šie jutikliai padeda vairuotojui sėkmingai atlikti automobilio pastatymo manevrus nė akimirkai neprarandant jo kontrolės; 360° išdėstyti ultragarsiniai detektoriai įspėja vairuotoją, jei kyla pavojus atsitrenkti į kliūtį, taip apsaugodami automobilį.
Automatinio automobilio statymo sistema „Easy Park Assist“
Ši sistema padeda vairuotojui rasti tinkamą automobiliui pastatyti vietą jutikliais išmatuodama laisvą erdvę, o tada perima vairavimo sistemos valdymą atlikdama pastatymo manevrą. Sistema „Easy Park Assist“ gali pastatyti automobilį trimis būdais: lygiagrečiai, statmenai ir kampu. Centriniame ekrane rodoma visa manevrui atlikti reikalinga informacija (grafinė iliustracija, atbulinės eigos kamera ir jutikliai). Vairuotojas kiekvienu atveju kontroliuoja stabdymą ir greičio didinimą manevro metu. Sistema veikia važiuojant iki 30 km/val. greičiu.
„4Control“ sistema naujajame „Mégane GT“ – pirmą kartą šiame segmente
Naujasis „Mégane GT“ – tai pirmasis šio segmento automobilis, kuriame naudojama „4Control“ technologija. „4Control“ važiuoklė – „Renault“ įkvėpta inovacija – veikia valdydama galinius ratus.
Ši technologija, „Renault Sport“ inžinierių konfigūruota specialiai naujajam „Mégane“, padeda sportiškai, dinamiškai ir tiksliai atlikti posūkius, taip užtikrindama precedentų neturinčią ir neprilygstamą vairavimo patirtį (žr. 3 skyrių „Valdymas ir važiavimo stabilumas“).
Aukščiausios klasės valdymas ir varikliai visiems poreikiams
Naujasis „Mégane“ automobilis pasiekia puikių rezultatų visose srityse dėl aukščiausios klasės valdymo technologijų ir plataus variklių asortimento, kuris patenkins visų vairuotojų poreikius. Pastebimai pažengta į priekį ir didinant akustinį komfortą bei vertikalaus amortizavimo efektyvumą.
Dinamiškas ir patogus
Naujojo „Mégane“ teikiamą komfortą padidino šios ypatybės:
– Ergonomiškesnė vairavimo padėtis: visos automobilio funkcijos (žr. 2 skyrių „Technologijos iš aukštesniojo segmento“) – nuo įvairių ekranų iki centrinio pulto – yra pasiekiamos ranka, todėl jomis lengviau naudotis vairuojant įvairiose situacijose. Visi valdikliai išdėstyti aplink vairuotoją naudojant L formos piloto kabinos konfigūraciją. Be to, pečių plotis yra vienas geriausių šiame segmente (1441 mm priekyje / 1390 mm gale).
– Dėmesys patogumui ir atramai, kurią teikia kruopščiai suformuotos apglėbiančios sėdynės, pagamintos naudojant dviejų tankių putą.
– Daug darbo įdėta siekiant užtikrinti, kad pakaba būtų ir saugi, ir efektyvi: amortizatoriai ir ašies buferiai buvo patobulinti siekiant dar didesnio patogumo. Kartu vairavimo sistema yra tikslesnė ir jautresnė, nes tarp porėmio ir kėbulo nėra guminių tvirtinimo detalių. Bet naujojo „Mégane“ važiavimo stabilumas lieka išskirtinis dėl specialiai pagamintų priekinių svertinių įvorių.
Galinės pakabos jungtys taip pat buvo pakeistos siekiant patobulinti kelio paviršiaus nelygumų amortizavimą. Sija buvo modifikuota atsižvelgiant į didesnius galinių ratų mikro-valdymo judesius atliekant posūkius, kad važiavimas didesniu greičiu būtų stabilesnis.
„4Control“ – naujas vairavimo malonumo lygis
Įdiegus sistemą „4Control“, naujojo „Mégane GT“ vairuotojai gali mėgautis tikslesniu valdymu neaukodami patogumo. Sistema „4Control“ suteikia daugiau dinamiškumo ir tikslumo važiuojant siaurais vingiuotais keliais. Automobilio valdymas atrodo aštresnis, tikslesnis ir stabilesnis, todėl patiriamas tikras vairavimo malonumas nepriklausomai nuo pasirinkto režimo. Kilus avarinei situacijai, momentinė visų ratų valdymo sistemos reakcija greitai padės vairuotojui įveikti stresą. Be to, ši sistema padeda labai stabiliai atlikti posūkius važiuojant dideliu greičiu ir lengvai manevruoti mažu greičiu. Kėbulo pasvirimas sumažinamas naudojant specialų vamzdinį skersinį stabilizatorių, tad automobilis iš tiesų „prikimba prie kelio“. Kad užtikrintų optimalų stabilumą, sistema „4Control“ apskaičiuoja ir koreguoja galinių ratų pasukimo kampą 100 kartų per sekundę. Sistema „4Control“ yra aktyvi pasirinkus bet kurį vairavimo režimą.
Naujajame „Mégane GT“ galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų („Sport“, „Neutral“, „Comfort“ ir „Perso“), kurie sukalibruoti įvairių vairuotojų poreikiams įvairiose situacijose.
Naudojant „4Control“ ir važiuojant mažesniu nei 80 km/val. greičiu režimu „Sport“ arba mažesniu nei 60 km/val. greičiu kitais režimais, galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai. Tai suteikia automobiliui tikslumo ir dinamiškumo, būdingo transporto priemonėms su trumpesniu tarpuračiu. Viršijus nurodytas greičio vertes, galiniai ratai pasisuka ta pačia kryptimi kaip priekiniai, taip sukuriant įspūdį, kad važiuojama aukštesniojo segmento automobiliu su ilgesniu tarpuračiu, ir padidėja stabilumas atliekant posūkius.
Režimu „Sport“ išryškėja geriausios sportinės naujojo „Mégane GT“ savybės; šis režimas akimirksniu suaktyvinamas mygtuku „R.S. Drive“. Pasirinkus režimą „Sport“, technologijos „4Control“ jautrumas pasiekia savo viršūnę. Vairą reikia pasukti 40 % mažiau (5 % skirtumas lyginant su kitais režimais) nei tokiame pačiame automobilyje be „4Control“, o tai puikiai tinka dinamiškam ir saugiam važiavimui vingiuotais keliais. Režimas „Sport“ pakoreguoja vairavimo kalibravimą, akceleratoriaus pedalo susiejimą ir variklio / transmisijos susiejimą.
Režimas „Neutral“ yra numatytasis režimas įjungus automobilio variklį, jis optimaliai suderina sportiškumą su kasdienio naudojimo patogumu.
Režimu „Comfort“ optimizuojamos degalų sąnaudos perjungiant tam tikras funkcijas veikti taupymo režimu.
Režimą „Perso“ gali konfigūruoti pats vairuotojas, pritaikydamas automobilį prie savo nuotaikos.
Naujojo „Mégane GT“ pakabos sistema buvo patobulinta atlikus specialius nustatymus remiantis „Renault Sport“ srityje įgytomis žiniomis, bet išsaugant automobilio patogumą ir universalumą.
Be to, naujajame „Mégane GT“ sumontuotos specialios naujos lingės, amortizatoriai, skersiniai stabilizatoriai ir vairavimo sistema. Lingės ir amortizatoriai užtikrina didesnį vertikalų važiavimo patogumą, taip padidindami kasdieniam naudojimui skirto automobilio universalumą, bet kartu suteikia išskirtinio sportiškumo.
Stabdžių diskų skersmuo yra 30 mm platesnis nei naujajame „Mégane“ (320 mm priekyje / 290 mm gale), o tai padidina stabdymo jėgą.
Pastebimai didesnis akustinis komfortas
Lyginant su „Mégane 3“, pasiekta didelė pažanga didinant akustinį komfortą ir mažinant važiavimo triukšmą šiose srityse:
– Geresnė vėjo skleidžiamo triukšmo izoliacija, ypač važiuojant greitkeliais – to pasiekta montuojant storesnius stiklus ir išorines sandarinimo detales durų apačioje, taip pat įstatant akustinio stiklo priekinį langą visose standartinėse versijose.
– Jaukesnė ir patogi aplinka salone, kuri tapo vienu iš naujojo „Mégane“ komforto didinimo simbolių. To pasiekiama pridėjus izoliacinių detalių iš putos ir veltinio arba jas padidinus po variklio dangčiu, aplink atidaromus skydus ir ratų arkose, ertmėse kojoms, statramsčiuose, už bagažinės šoninės apdailos ir pan.
– Tvirtesnė kėbulo konstrukcija užtikrina geresnę vibracijų izoliaciją varikliui dirbant tuščiąja eiga.
Variklių asortimentas patenkins visus poreikius
Būdama variklių, turbokompresijos ir dydžio optimizavimo ekspertė „Formulė 1“ lenktynėse, „Renault“ pirmauja ir kurdama mažesnio tūrio variklius. Kai kuriuose modeliuose naudojama efektyvioji dviejų sankabų EDC („Efficient Dual Clutch“) automatinė transmisija, garsi savo kasdienio naudojimo paprastumu. Po naujojo „Mégane“ variklio dangčiu šie varikliai apima naujausios kartos technologijas, pavyzdžiui, tiesioginio degalų įpurškimo, plieninių stūmoklių ir pan., todėl sklandžiai suderina vairavimo malonumą ir efektyvumą.
Benzininių variklių, kurių galingumas siekia iki 205 arklio galių, asortimentas
Montuojami naujuosiuose „Mégane“ ir „Mégane GT-Line“ modeliuose
„Energy TCe 100“ su šešių greičių mechanine transmisija: 100 AG ir 175 Nm sukimo momentas nuo 1500 aps./min.
120 g CO2/km, 5,4 litro/100 kmTik naujajame „Mégane GT“:
„Energy TCe 205“ su septynių greičių EDC transmisija: 205 AG ir 280 Nm sukimo momentas nuo 2000 aps./min.
Nuo prekybos automobiliu pradžios datos siūlomas 1,6 litro tūrio benzininis variklis su turbokompresoriumi, kurį naujajam „Mégane GT“ sukūrė „Renault Sport“, užtikrina spartų įsibėgėjimą ir greičio didinimą. O jo siūlomas vairavimo malonumas ir našumas pasiekiami nedidinant CO2 taršos (134 g/km) ir degalų sąnaudų (6 litrai/100 km)1.
Dyzeliniai varikliai: galingumas iki 165 arklio galių
Naujiesiems „Mégane“ ir „Mégane GT-Line“
„Energy dCi 90“ su šešių greičių mechanine transmisija: 90 AG ir 220 Nm sukimo momentas nuo 1750 aps./min.
93 g CO2/km, 3,6 litro/100 km2. Siūlomas nuo prekybos pradžios datos.
„Energy dCi 110“ su šešių greičių mechanine transmisija: 110 AG ir 260 Nm sukimo momentas nuo 1750 aps./min.
Nuo prekybos automobiliu pradžios datos siūlomas „Energy dCi 110“ variklis paverčia naująjį „Mégane“ modelį vienu geriausių savo segmente pagal CO2 taršą (86 g/km)2 ir degalų sąnaudas (3,3 litro/100 km)2. Ši ECO2 jėgainė garantuoja ypatingą vairavimo patirtį. To buvo pasiekta tobulinant įpurškimo ir degimo procesą ir kartu įgyvendinant technologijas, paimtas tiesiai iš F1 pasaulio, pavyzdžiui, plieninius stūmoklius.
„Energy dCi 110“ su šešių greičių EDC transmisija: 110 AG ir 250 Nm sukimo momentas nuo 1750 aps./min.
95 g CO2/km, 3,7 litro/100 km2. Siūlomas nuo prekybos pradžios datos.
„Energy dCi 130“ su šešių greičių mechanine transmisija: 130 AG ir 320 Nm sukimo momentas nuo 1750 aps./min.
Nuo prekybos automobiliu pradžios datos siūlomame variklyje „Energy dCi 130“ įdiegta daugybė naujų technologijų. Įgyvendinus kompaktiško efektyvumo programą, šis 16 vožtuvų dyzelinis variklis generuoja 130 AG nepaisant to, kad jo tūris siekia vos 1598 cm3. Prie to prisideda ir ypač efektyvi konstrukcija, kuri grindžiama architektūra, sukurta remiantis „Renault“ patirtimi F1 varžybose. Šio dyzelinio variklio degalų sąnaudos siekia vos 4 litrus/100 km, o CO2 tarša tik 103 g/kmTik naujajame „Mégane GT“:
„Energy dCi 165“ su šešių greičių EDC transmisija: 165 AG ir 380 Nm sukimo momentas.
2016 m. birželį „Energy dCi 165“ papildys naujojo „Mégane GT“ variklių asortimentą (degalų sąnaudų ir CO2 taršos duomenys rengiami). Šiame dyzeliniame įrenginyje naudojama „Renault“ technologija „Twin-Turbo“. Pirmas mažos inercijos turbokompresorius užtikrina spartų įsibėgėjimą esant mažoms apsukoms. Antrasis turbokompresorius garantuoja staigų atsaką ir dinamišką įsibėgėjimą vidutinio greičio diapazone įvairiomis variklio apsukomis.
*Degalų sąnaudų ir taršos duomenys nurodyti laikantis taikomų teisės aktų.