Vos po kelių mėnesių nuo naujojo 508 pateikimo rinkai „Peugeot“ pristato universalią jo versiją 508 SW. Kaip ir kupė-sedanui čia taip pat atlikti esminiai pakeitimai. Naujo automobilio dizainą įkvėpė shooting brake kėbulo forma, kuri pasižymi sportiško universalo versija.
Išskirtinis dizainas
508 SW yra radikalaus dizaino – žemas siluetas, sportiškas ir galima sakyti netgi kupė primenantis universalas. Agresyvus priekis ir dieninių LED žibintų vertikalios linijos kartu su visiškai diodiniais priekiniais žibintais suteikia 508 SW modeliui išskirtinį identitetą. Žemi šoniniai langai ir durys be langų rėmų prideda elegancijos. Modernią ir jėga trykštančią galinę dalį pabrėžia juodas žibintų skydelis su prisitaikančiais 3D LED galiniais žibintais.
Visa tai kartu yra puikus balansas tarp sportiškos elegancijos ir praktiškumo, be to, erdvus salonas keleiviams ir didelė lengvai prieinama bagažinė.
Peugeot i-Cockpit® salonas
Naujasis 508 SW turi originalų Peugeot i-Cockpit saloną, kurio svarbiausi komponentai yra kompaktiškas vairas, 10“ didelės raiškos jutiklinis ekranas ir 12,3“ skaitmeninis head-up prietaisų skydelis. Raktažodžiai, apibūdinantys naujo 508 SW saloną – kokybė ir apgalvotas funkcionalumas.
Renkantis salono apmušalus ir medžiagas naudojama natūrali arba napa oda, satino chromas, juodas lakas, alcantara ir natūrali mediena. Už išskirtinį ergonomiškumą ir nustatymo galimybes naujojo 508 SW vairuotojo sėdynei buvo suteiktas AGR (Aktion für Gesunder Rücken) ženklas. Asortimentas apima priekines elektra valdomas sėdynes su pneumatine 8 taškų masažo sistema. Galinės sėdynės atlošą galima nuleisti iki 27 laipsnių, o keleiviai per didelį panoraminį stoglangį gali mėgautis vaizdu.
Daug dėmesio buvo skiriama įvairioms dėtuvėms – daiktadėžė talpina du 1,5 litrų butelius, o durų kišenės – 1 litro butelius, be to, centrinėje konsolėje yra du puodelių laikikliai ir 6,4 litrų talpos dėtuvė su aušinimu. Novatoriškai įrengta dar viena dėtuvė po centrine konsole, kurioje, priklausomai nuo versijos, yra taip pat bevielio telefono kroviklio vieta.
Bagažinės talpa su uždanga uždaroje padėtyje yra 530 litrų. Tačiau nuleidus galines sėdynes (dviejų dalių 1/3 ir 2/3) bagažinės su lygiomis grindimis talpa sudaro iš viso 1780 litrų. Elektra valdomą bagažinės dangtį galima atidaryti pulteliu ar nenaudojant rankų – mostelėjimu koja. Žemas slenkstis, kuris yra tik 63,5 cm virš žemės, palengvina pakrovimą.
Pažangiausios technologijos ir saugumas
Naujajame „Peugeot 508 SW“ modelyje įdiegta daug vairuotojo pagalbos sistemų, atitinkančių reikliausių šiandienos klientų lūkesčius ir EuroNCAP saugos kriterijus:
- infraraudonųjų spindulių naktinio matymo NightVision sistema (pirmoji savo klasėje)
- automatinė avarinio stabdymo sistema, leidžianti aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus važiuojant iki 140 km / val. greičiu, taip pat, įspėjimas apie susidūrimo pavojų
- aktyvioji įspėjimo apie nukrypimą nuo eismo juostos sistema
- vairuotojo išsiblaškymo įspėjamasis įrenginys
- automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas
- išplėstas kelio ženklų aptikimas – be greičio apribojimo taip pat identifikuojamas STOP ir vienos krypties ženklas
- adaptyvioji greičio palaikymo bei valdymo sistema su sustabdymo ir startavimo funkcija
- aktyvioji nematomų (aklųjų) zonų stebėjimo sistema
- Visiopark2 – 360 laipsnių kamera
- patobulinta automatinė statymo pagalbos sistema
Unikalus vairavimo potyris
Išskirtinis vairavimo potyris yra neatskiriama „Peugeot“ DNR dalis. Tobulai pagal variklį pritaikyta pakaba, naujosios EMP2 platformos ir jos dinaminių savybių dėka 508 SW pasiekė pusiausvyrą tarp patogumo ir automobilio valdomumo. Palyginti su pirmtaku naujasis modelis yra 70 kg lengvesnis, standesnio kėbulo, užtikrinančio geresnį automobilio stabilumą ir valdomumą. Be to, galima nustatyti automobilio pakabą ir dinamiką, pasirenkant iš keturių skirtingų važiavimo režimų (ECO / Sport / Comfort / Normal). Nauja galinė pakaba su multi-link svertais ir elektra valdoma pakaba Active Suspension Control užtikrina tikslesnį valdymą ir patogesnį vairavimą nelygiais keliais.
Efektyvūs ir galingi varikliai
Naujasis „PEUGEOT 508 SW“ siūlomas su dviem naujos kartos PureTech ir trimis BlueHDi varikliais, kurie yra galingi ir vieni iš ekonomiškiausių savojoje klasėje. Taip pat 508 SW yra pirmasis modelis, kuris mūsų rinkoje siūlomas tik su 8 pavarų automatine pavarų dėže (mechaninė pavarų dėžė nebus siūloma).
Du benzininiai varikliai:
– PureTech 180 AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė
– PureTech 225 AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė (tik su GT versija)
Trys dyzeliniai varikliai:
– BlueHDi 130 AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė
– BlueHDi 160 AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė
– BlueHDi 180 AG / 8 pavarų automatinė pavarų dėžė
Visi varikliai atitinka Euro 6.2 išmetamųjų teršalų standartus ir savo segmente išsiskiria mažiausiu CO2 kiekiu.
Automatinė pavarų dėžė su PureTech benzininiu varikliu važiuojant Eco režimu bei esant palankioms sąlygoms automatiškai persijungia į neutralų režimą. Funkcija veikia važiuojant 25-130 km/ val. greičiu bei esant kitoms būtinoms sąlygoms. Tokiu būdu kuro sąnaudos sumažinamos apie 3%.
Antrojoje 2019 metų pusėje pasirinkimas pasipildys elektriniu hibridu, kurio važiavimo elektra nuotolis sieks 50 km. Akumuliatoriai bus sumontuoti po galine sėdyne, kad būtų išlaikyta pakankamos talpos bagažinė.
Naujasis „Peugeot 508 SW“ bus gaminamas Prancūzijos Mulhouse gamykloje.
Pirmasis automobilio pristatymas įvyks rugsėjo mėnesį Paryžiaus automobilių parodoje, o 2019 metų pradžioje naująjį modelį jau bus galima įsigyti Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje