Visiškai naujas „Jeep Grand Cherokee“ Europos rinką pasieks tik šių metų rudenį, tačiau oficialus „Jeep“ ir „Alfa Romeo“ automobilių pardavėjas Lietuvoje „Autobrava Motors“ naująjį demonstracinį modelį gavo jau dabar. Pirmieji pirkėjai buvo pakviesti išbandyti naują automobilį ekstremaliomis sąlygomis – į Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasą.
„Europinis „Grand Cherokee“ modelis rinkoje pasirodys tik šių metų rudenį, tačiau naujasis „Grandas“ sulaukė labai daug susidomėjimo iš mūsų klientų, nes atrodo labai šiuolaikiškai. Dėl to nusprendėme atsivežti pirmąjį priešserijinį modelį ir parodyti potencialiems pirkėjams. Tai itin šiuolaikiško dizaino ir moderniausias technologijas turintis automobilis,“ – pristatymo metu pasakojo „Jeep“ pardavimų vadovas Lietuvoje Arnoldas Ardzevičius.
Tuo pačiu „Autobrava Motors“ savo klientus supažindino ir su visa gama naujausių automobilių modelių – ne tik iš „Jeep“, bet ir iš „Alfa Romeo“ stovyklos, o motociklų gerbėjai galėjo iš arčiau susipažinti ir su naujausiu „Ducati Multistrada V4 S“ modeliu, kuris šiais metais paskelbtas Europos metų motociklu.
Iš viso į „Nemuno žiedą“ buvo atvaryta beveik 4500 „arklių“ kaimenė – tiek turėjo trylika automobilių ir motociklas.
„Jeigu visus šiuos arklius fiziškai suvarytumėm čia, jie turbūt sunkiai tilptų šioje trasoje“ – renginio atidarymo metu sakė „Autobrava Motors“ direktorius Gintas Bliuvas.
Kadangi „Jeep Grand Cherokee“ Lietuvoje kol kas vienintelis, jį renginio dalyviai galėjo išbandyti slalomo trasoje. Tai tik pirma pažintis su šiuo automobiliu, todėl ekstremaliems išbandymams lenktynių trasose buvo pasiūlyti kiti modeliai.
Į bekelės trasą išvažiavo „Wrangler“ ir Gladiator“, apauti specialiomis bekelei skirtomis padangomis. Daugeliui buvo nuostabu sužinoti, kad „Nemuno žiede“ galima rasti ir tikrą bekelę, kuri palijus tapo sunkiai įveikiama.
Susitvarkyti su bekelės trasa padėjo „Jeep“ ambasadorius Dakaro ralio prizininkas Rokas Baciuška.
„Džipais žmonės vadina daug visureigių, bet mums labai svarbu, kad žmonės suvoktų, jog tikrieji džipai yra štai šie „Jeep“ visureigiai. Daugelis dalyvių buvo nustebę, kad „Nemuno žiede“ galima ne tik lenktyniauti ant asfalto, čia yra ir tikra bekelės trasa,“ – renginio metu sakė lenktynininkas, kuris keletą laimingųjų pavežiojo ir savuoju lenktyniniu bagiu.
Žiedinėje trasoje renginio dalyviai galėjo išbandyti net 510 AG išvystančius „Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ modelius. Tai išties unikali galimybė tokiu galingu automobiliu palakstyti trasoje be jokių greičio apribojimų. O klaidų išvengti ir lenktynininko įgūdžių įgauti visiems padėjo Lietuvos ralio čempionas ir „Alfa Romeo“ ambasadorius Dominykas Butvilas.
„Lietuvoje turime vienintelę žiedinių lenktynių trasą – „Nemuno žiedą“. Turėtų būti kiekvieno lietuvio garbės reikalas išmokti įveikti šią trasą teisingai, todėl būtent tokią misiją ir nusistatėme. Parodėme, kaip šį kelią mato sportininkai. Važiuojant teisingomis trajektorijomis lenktynininkais galima pasijausti net ir su standartiniais „Stelvio“, o su „Quadrifoglio“ vairuotojus kartais buvo sunku suvaldyti. Ne kartą pasidžiaugiau, kad sėdžiu ne keleivio sėdynėje“, – juokiasi lenktynininkas.
Vienas ekstremaliausių išbandymų vyko aikštelėje… neviršijant 20 km/h greičio. Mat specialioje trasoje dalyviai turėjo rasti kelią finišo link vairuodami „Jeep Gladiator“ su aklinai uždengtais langais, pasikliaudami tik centrinės konsolės ekrane transliuojamu vaizdo kamerų vaizdu. Kai kam tai buvo dar sudėtingesnis iššūkis negu lėkti kone 200 km/h greičiu lenktynių trasoje.
Iš viso per dvi „Autobrava Motors“ surengtas pažinties su „Grand Cherokee“ dienas savo vairavimo įgūdžius galėjo išbandyti daugiau kaip pusė šimto entuziastų.