Korporacija „Ford“ šiandien pristatė kardinaliai naują „Ford S-MAX“, kuriame masyvaus 7 vietų vienatūrio savybės dera su geriausiu klasėje sportiškumu, nepriekaištingu stiliumi ir novatoriškumu.
Naujasis „Ford S-MAX“ su nauju benzininiu 1,5 litro „EcoBoost“ varikliu, išskirtine vairavimo dinamika ir mažesne nei bet kada aplinkos tarša Europos salonuose pasirodys 2015 metų pradžioje.
Atnaujindami vidutinės klasės S-MAX modelį „Ford“ inžinieriai į jį įdiegė iki šiol panašiuose šios klasės automobiliuose nenaudotas technologijas, iki tol sutinkamas tik prabangesniuose modeliuose. Naujieji S-MAX automobiliai Europoje debiutuoja su unikalia „Ford“ adaptyvaus vairavimo sistema, salono vietą taupančia „Easy-Fold“ sistema antroje ir netgi trečioje sėdynių eilėse, kintamo intensyvumo priekiniais LED žibintais, susidūrimų prevencijos sistema ir dar daug kitokių vairavimo malonumą ir saugumą gerinančių inovacijų.
Užtenka pažvelgti į naujojo S-MAX profilį ir tampa aišku, kad šis šeimos automobilis yra puikios sportinės formos. Žemesnė nei pirmtako stogo linija, raumeningos ratų arkos ir griežtų formų žibintai kuria žemo ir plataus sportininko įspūdį. Jį dar sustiprina dizainerių siekis atsisakyti bet kokio vizualinio triukšmo, paliekant tik būtinas automobilio aerodinamikai ir saugumui detalių.
Tuo maloniau, kad sportiška išorė visiškai nepakenkė tokio tipo automobiliui privalomam komfortiškam ir lengvai keičiamam salonui, kurio apdaila ir vidaus erdvė nuteikia maloniai kelionei.
„Ši S-MAX karta idealiai tiks Europos vairuotojams, negalintiems žiūrėti į tipišką gremėzdišką šeimos automobilį, tačiau jiems visgi reikia talpaus ir praktiško modelio“, – sako Stephenas Odellas, vykdomasis „Ford of Europe“ viceprezidentas. „Kurdami naująjį „S-MAX“ nesileidome į kompromisus ir dėl to šis automobilis pasižymi tiek stulbinama išvaizda ir naujausiomis technologijomis, tiek dinamišku vairavimu“.
Naujos kartos „Ford S-MAX“ automobiliai bus draugiškesni aplinkai nei iki šiol. Pavyzdžiui, dyzelinių „S-MAX“ variklių CO2 emisija buvo sumažinta net 7 procentais. Iš dyzelinių variklių bus galima rinktis 2 litrų darbinio tūrio 120 AG TDCi agregatą su šešių laipsnių mechanine transmisija arba 2 litrų 180 AG TDCi su mechanine arba automatine „Powershift“ transmisija. Tuo tarpu benzininių variklių pasirinkimas pasipildė nauju ekonomišku 1,5 litro 160 AG „EcoBoost“ agregatu su mechanine transmisija bei 2 litrų 240 AG benzininiu „EcoBoost“ varikliu su automatine transmisija.
2015 metų pradžioje Europoje pasirodysiančioje naujuose S-MAX modeliuose pirmą kartą bus įmontuota itin tiksli „Ford Adaptive Front Steering“ sistema, savo ypatumus atkleisianti važiuojant vingiuotais keliais. Ši vairavimo sistema nuolat fiksuoja automobilio greitį bei pokyčius kelyje ir iškart pritaiko vairavimo mechanizmą prie skirtingų kelio savybių, taip didindama „S-MAX“ vairavimo tikslumą ir automobilio kontrolę.
Tai bus pirmasis „Ford S-MAX“ automobilis su dinaminiais prisitaikančiais priekiniais LED žibintais, užtikrinančiais geriausią įmanomą apšvietimą neakinant kitų eismo dalyvių. Be to, naujieji S-MAX modeliai pasirodys su pažangia „Ford Prie-Collision Assist“ technologija, padėsiančia sumažinti potencialią susidūrimo grėsmę, kylančią važiuojant bet kokiu greičiu net ir greitkelyje.
Vairavimo malonumą gerinančios savybės puikiai dera su praktiškumu ir važiavimo komfortu. Pristatyti S-MAX modeliai puikiai tinka tiek kasdienei vaikų kelionei į mokyklą, tiek ilgesnei išvykai į kalnus. Jame ne tik gausu vietos patogiai sėdėti septyniems žmonėms, bet ir vežti didesnio tūrio bagažą, mat naujajame „S-MAX“ galima rinktis net iš 32 skirtingų sėdynių ir bagažinės išdėstymo variantų.
Automobilio komfortą didina ir daugiau šiai klasei neįprastų sprendimų. Pavyzdžiui, specialios „Ford S-MAX“ sėdynės neleis atsirasti skausmams ir diskomfortui sėdint tiek vairuotojui, tiek keleiviams, nes yra sukurtos taip, kad stimuliuotų raumenis ir palaikytų optimalią kraujo apytaką. Tą pasiekti padeda specialios pripučiamos masažuojančiosios sėdynių dalys. Be to, oro vėdinimą ir temperatūrą nuo šio gali reguliuoti ir galinių S-MAX sėdynių eilių keleiviai, nes „Ford“ pasirūpino, jog atskira klimato kontrolės sistema būtų įmontuota ir automobilio gale. Automobilio kūrėjai pasirūpino ir papildoma garso izoliacija bei tobulesne vibracijos absorbavimo sistema, apsaugančia keleivius nuo nemalonaus garso važiuojant dideliu greičiu.
„Tai automobilis, sukurtas siekiant surasti geriausią stiliaus, komforto, efektyvumo ir vairavimo malonumo kombinaciją. Naujasis S-MAX įspūdingas tuo, kad jame yra daug inovatyvių ir unikalių technologinių sprendimų, suteikiančių šiam automobiliui pranašumą prieš konkurentus“, – sako Andrew Kernahanas, Vyriausiasis „Ford S-MAX“ programos inžinierius. „Tai automobilis, kuris ir jaučiasi, ir atrodo gerai bet kokioje situacijoje bei pateisina aukščiausius pirkėjų lūkesčius“.
Vartotojų saugumui ir patogumui skirtos ir „Ford“ patentuota informacijos apie nelaimes kelyje sistema „Emergency Asssitance“ bei „Hands-Free Liftgate“ – automatinė galinių durų atidarymo sistema, aktyvuojama lengvu kojos judesiu po galiniu bamperiu. Automobilio pramogų ir pagalbinės sistemos valdomos naujausios kartos „Ford“ komunikacijos sistema SYNC 2, kurią galima aktyvuoti liečiamuoju 8 colių įstrižainės ekranu arba balsu.
Nuo „Ford S-MAX“ gamybos istorijos pradžios Europoje buvo parduota daugiau nei 400 000 šio modelio vienetų, tai yra, savo klasės lyderiu modelis išliko visą laiką. Tai automobilis, užpildęs vidutinės klasės vienatūrių rinką ir 2007 metais apdovanotas „Metų Europos automobilio“ bei „Lietuvos metų automobilio“ titulais.