Naujos kartos „Ford Mondeo“ gavo maksimalų penkių žvaigždučių įvertinimą už automobilio saugumą. Po Europos nepriklausomos saugumo bandymų institucijos „Euro NCAP“ atliktų testų, ekspertai puikiai įvertino bendrą „Ford Mondeo“ pasyvaus saugumo lygį ir išskyrė pirmą kartą įdiegtas pažangias „Pre-Collision Assist“ su „Pedestrian Detection“ (PD) ir „Inflatable Rear Seatbelt“ saugumo technologijas.
„Ford Mondeo“ yra pirmasis „Ford“ modelis, kuriame įdiegta susidūrimų prevencijos technologija „Pres-Collision Assist“ su specialiai pėsčiųjų apsaugai pritaikytu „Pedestrian Detection“ (PD) moduliu. Ši technologija sukuria saugią automobilio vairavimo aplinką, nes modulis skenuoja aplinką ir atpažįsta automobilio veikos zonoje esančius pėsčiuosius. Aptikus objektą, suveikia perspėjimo signalas ir, jei vairuotojas nereaguoja, automatiškai aktyvuojami stabdžiai. Iš kitų panašių sistemų „Ford“ kūrinys išsiskiria gerokai tiksliau nustatomais objektais bei gebėjimu visiškai perimti automobilio kontrolę.
„Euro NCAP nuolat griežtina saugumo standartus, todėl penkių žvaigždučių įvertinimas yra vis sunkiau pasiekiamas. Tam, kad saugumas būtų įvertintas nepriekaištingai, neužtenka vien tobulai sukonstruoto kėbulo ir salono aplinkos, būtinos ir išmanios pagalbinės technologijos. „Mondeo“ sugeba sėkmingai apjungti abu reikalavimus ir yra tarp pirmųjų modelių su pėsčiųjų aptikimo technologija“ – teigė Michielis van Ratingenas, Euro NCAP generalinis sekretorius.
Į savo „Mondeo“ modelius „Ford“ pirmą kartą Europos rinkoje įdiegė ir „Inflatable Rear Seatbelt“ technologiją. Įvykus avarijai, keleivio saugos dirže esančios oro pagalvės išsipučia tiek, kad apsaugotų keleivio kūną nuo sunkių sužalojimų. Tai užtikrina penkis kartus mažesnį sužalojimų skaičių nei įprastinis keleivio saugos diržas.
„Naujos kartos „Ford Mondeo“ modelis yra technologiškai pažangiausias modelis, kada nors pasiūlytas Europos rinkai. „Pre-Collision Assist“ su „Pedestrian Detecton“ moduliu ir „Inflatable Rear Seatbelt“ technologijos garantuoja išskirtinį saugumo jausmą tiek vairuotojams, tiek keleiviams, tiek pėstiesiems“, – sakė Ulrichas Koestersas, „Ford of Europe“ automobilių linijos direktorius.
Prekyboje „Mondeo“ pasirodys kaip keturių durų sedanas, penkerių durų hečbekas arba versija su universaliu kėbulu. Taip pat – „Mondeo Hybrid“ hibridinė modifikacija bei numatomas AWD modelis. Lietuvoje naujojo „Ford Mondeo“ kainos jau paskelbtos ir priimami išankstiniai užsakymai, o tikrasis naujo modelio debiutas įvyks iš karto po naujų metų.