Naujasis „Movano” įgavo dar daugiau tipiškų „Opel” dizaino bruožų. Net 150 skirtingų versijų turintis furgonas „Movano“ yra 4 ilgių ir 3 aukščių (maksimali bendra masė iki 4,5 t), talpinantis iki 17 kubinių metrų krovinio, todėl transportavimo veikloje suteikia pridėtinės vertės.

Prie to prisideda ir 2 metų arba 40 tūkst. km techninės priežiūros intervalai, patrauklios atsarginių dalių kainos ir nedidelės eksploatacinės išlaidos.

Su „Movano” bet kokia užduotis įveikiama, net ir pasirinkus bazinę versiją. Pirmą kartą siūloma šoninio vėjo pagalbinė sistema, LED dienos žibintai, nuotolinio valdymo pultas radijui su „Bluetooth“ ir USB jungtimi, „Sight Pack“ sistema automatiškai išjungianti šviesas ir lietaus jutiklis. Nematomos kliūties šone įspėjimo sistema ir „Rear vision” galinė kamera debiutuoja naujame „Movano“, todėl vairuotojui važiuojant krovinine furgono versija su pertvara tarp kabinos ir krovinių skyriaus nereikės dairytis ir pasikliauti vien tik vaizdu šoniniuose veidrodėliuose.

Nematomos zonos šonuose įspėjimo sistema leis išvengti nemalonių incidentų, tokių kaip susidūrimas su motociklininku ar dviratininku, kurios sėdint aukštai salone sunku pastebėti. Papildomai užsakoma išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema – tai dar viena saugumą užtikrinanti funkcija.

Naujojo „Movano“ salonas tapo dar patogesnis – čia suprojektuotos net 22 įvairiausių daiktų laikymo vietos. Viena jų – keleivio pusėje įrengta 10,5 l talpos „FlexTray“, ištraukiama lyg stalčius yra labai patogi ir praktiška.

„Navi 50 IntelliLink Pro” informacijos-pramogų sistema suderinama su „ Apple CarPlay” ir „Android Auto” užtikrina nepriekaištingą ryšį. Ši sistema turi 7 colių spalvotą jutiklinį ekraną, todėl ją lengva valdyti. Išmanųjį telefoną galima prijunti per „Bluetooth“ arba USB, be to, juos pakrauti galima belaido, kas yra naujovė „Movano“ furgone.

„Movano” variklių asortimento pagrindą sudaro taupūs „BiTurbo” dyzeliniai varikliai. 2,3 l agregatų, atitinkančių „Euro 6d-TEMP” taršos standartą, galia svyruoja nuo 96kW (131 AG) iki 133kW (180 AG). Lyginant su ankstesnės kartos varikliais, galia padidėjo nuo 5 AG iki 10 AG, o sukimo momentas atitinkamai 20 Nm ir 40 Nm. Galingiausias 133kW (180 AG) „BiTurbo” agregatas išvysto maksimalų 400 Nm sukimo momentą. Visi motorai pasižymi mažesnėmis degalų sąnaudomis ir tarša.

„Movano” variklių apžvalga:

 

Lengvojo komercinio transporto dyzeliniai varikliai

Sunkiojo komercinio transporto dyzeliniai varikliai

 

2.3 Turbo D

2.3 Turbo D(S/S)

2.3 Turbo D(S/S)

2.3 Turbo D

2.3 Turbo D(S/S)

2.3 Turbo D(S/S)

Galia

100 kW/136 AG

110 kW/150 AG

133 kW/180 AG

96 kW/131 AG

107 kW/146 AG

120 kW/163 AG

aps./min.

3500

3500

3500

3500

3500

3500

Max. sukimo momentas

360

385

400

330

360

380

aps./min.

1500

1500

1500

1500

1500

1500

Emisijos standartas

Euro 6d- TEMP

Euro 6d- TEMP

Euro 6d- TEMP

Euro VI-d

Euro VI-d

Euro VI-d

Transmisija

6-laipsnių mechaninė

6-laipsnių mechaninė

6-laipsnių mechaninė

6-laispnių mechaninė

6-laipsnių mechaninė

6-laipsnių mechaninė

Degalų sąnaudos pagal NEDC1  l/100 km, Euro 6d TEMP  (preliminariai)

Mieste

7.5 – 6.7

7.1 – 6.1

7.3 – 7.0

9.7 – 9.4

8.9 – 8.3

8.9 – 8.3

Užmiestyje

6.7

5.8-5.3 – 6.1

6.8 – 6.0

8.5 – 8.1

8.4 – 8.0

8.4 – 8.0

Vidutinės

7.2 – 6.7

6.6 – 5.8

6.9 – 6.6

9.0 – 8.6

8.6 – 8.1

8.6 – 8.1

CO2 tarša vidutinė g/km

191 – 177

175 – 154

183 – 175

233 -224

225 – 211

225 – 211

Sąnaudos pagal  WLTP2 l/100 km (preliminariai)

Vidutinės

11.1 – 9.0

11.1 – 8.8

11.2 – 8.9

CO2 tarša vidutinė g/km

327 – 236

323 – 230

330 – 235

Klientai „Opel Movano” galės rinktis su 6 laipsnių mechanine arba (vėliau) pusiau automatine transmisija. Be priekinių varomųjų ratų, siūloma galinių ratų pavara su riboto praslydimo diferencialu.

 


[1] Degalų sąnaudos nurodomos pagal naują pasaulinę lengvųjų automobilių bandymų procedūrą WLTP (EU 2017/948), ir atitinkamos vertės perskaičiuojamos pagal NEDC standartą, tam, kad būtų galima duomenis palyginti su kitais automobilių duomenimis. Šie duomenys neatsižvelgia į vairavimo sąlygas, įrangą ir gali kisti nuo naudojamų padangų.  

[2] Degalų sąnaudos ir CO2 tarša atitinka patvirtintą WLTP bandymų procedūrą (EU 2017/948). Nuo 2018 m. rugsėjo 1 d. visos transporto priemonės turi būti bandomos pagal patvirtintą pasaulinę lengvųjų automobilių bandymo procedūrą (WLTP), kurios metu automobiliai testuojami realiomis sąlygomis ir tiksliau atspindi degalų sąnaudas ir anglies dvideginio taršą. WLTP pakeičia NEDC, kuri buvo naudojama anksčiau. Degalų sąnaudos ir anglies dvideginio tarša priklauso nuo važiavimo sąlygų, naudojamų padangų.