„Audi“ gamintojas 1996 metais tapo kompaktinių „Premium“ segmento automobilių pradininku, o šiandien debiutuoja jau ketvirta šio itin sėkmingo modelio karta – sportiškas, skaitmeninis ir maksimaliai junglus. Po progresyvia naujo „A3 Sportback“ išvaizda slepiasi daug iš didesnių klasių modelių perimtų naujovių, tokių kaip multimedijos sistema, reguliuojama pakaba ir pažangios pagalbinės važiavimo sistemos.
Išskirtinis: išvaizda ir šviesos
Naujas „Audi A3 Sportback“ yra kompaktinio dydžio ir sportiškos išvaizdos. Plačios vientisos grotelės ir didelės oro įsiurbimo angos priekyje pabrėžia dinamišką „Premium“ kompaktinio sportinio automobilio charakterį. Dar viena naujovė – dinaminės „Matrix LED“ skaitmeninės dienos šviesos. Žibintai turi LED segmentus, suformuojančius šviesos taškelius, kurie išsiskiria ypatinga išvaizda, todėl „A3“ tampa akimirksniu atpažįstamas. Sportiškas ir rafinuotas dizainas išlaikytas ir salone. Sėdynių apmušalai yra pagaminti iš perdirbtų plastikinių butelių, o pačios sėdynės pirmą kartą turi stilingą kontrastingą dygsniavimą.
Suskaitmenintas: valdymas ir ekranai
„A3 Sportback“ prietaisų skydelis yra orientuotas į vairuotoją. Jis turi tokius pačius valdymo elementus kaip ir didesni markės modeliai su standartiniu 10,1 colio liečiamuoju ekranu. Skaitmeninis prietaisų skydelis, kuriame nustatymai keičiami ant daugiafunkcinio vairo esančiais valdikliais, taip pat yra standartinė įranga. Papildomai galima užsisakyti projekcinį ekraną, ant priekinio stiklo rodantį spalvotą informaciją.
Sustiprintas: multimedijos sistema
MMI valdymo sistema naudoja naują trečios kartos modulinę multimedijos platformą, kurios informacijos apdorojimo greitis yra dešimt kartų didesnis nei pirmtako.
Individualūs nustatymai gali būti išsaugoti šešiuose skirtinguose profiliuose – nuo klimato kontrolės ir sėdynių nustatymo iki dažniausiai pasirenkamų navigacijos sistemos adresų ir mėgstamiausių stočių ar įrašų.
Maršruto parinkimas dabar yra dar patogesnis ir lankstesnis. Pavyzdžiui, navigacijos sistema turi informaciją apie eismo spūstis, aukštos raiškos „Google Earth“ palydovinius žemėlapius ir detalius daugelio didžiųjų Europos miestų trimačius modelius. Jungliosios paslaugos apima ir „car-to-X“ paslaugas. Jos padeda rasti laisvas stovėjimo vietas arba leidžia važiuoti, naudojantis „žalia juosta“ ir gauti informaciją iš šviesoforų. „A3 Sportback“ susieti su telefonu galima naudojant „myAudi“, „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ sąsajas. Greitai po pristatymo bus galima naudotis ir „Audi connect key“ paslauga, kuri savininkui leis atrakinti, užrakinti ir užvesti automobilį naudojant „Android“ telefoną. Taip pat greitai po pristatymo atsiras galimybė naudotis „Amazon Alexa“ paslaugomis.
Rafinuotas: varikliai
Naujas „Audi A3 Sportback“ Europoje debiutuoja su trimis skirtingais varikliais: „1.5 TFSI“ pasiekiančiu 110 kW (150 AG) ir 2.0 TDI, pasiekiančiu 85 kW (116 AG) arba 110 kW (150 AG). Visi varikliai pasižymi įspūdingu sukimo momentu ir rafinuotomis važiavimo savybėmis. Gamybos pradžioje varikliai bus derinami su prekinių ratų pavara, o galia perduodama per mechaninę šešių greičių arba septynių greičių „S tronic“ automatinę pavarų dėžę, nuo šiol turinčią itin mažą pavarų perjungimo svirtį. Netrukus po debiuto „Audi“ palaipsniui plės variklių gamą, kurioje pasirodys elektrifikuotos versijos ir modeliai su „quattro“ pavara.
Ištobulinta: pakaba
110 kW (150 AG) ir galingesnės naujo „A3 Sportback“ versijos turi keturių svirčių galinę pakabą, kuri pasižymi sportiškomis ir subalansuotomis savybėmis, apjungiančiomis komfortišką važiavimą su geromis dinaminėmis charakteristikomis. Papildomai galima užsisakyti pakabą su reguliuojama amortizacijos kontrole, kuri 10 mm sumažina kėbulo prošvaisą. Kiekvienas amortizatorius nuolatos prisitaiko prie kelio dangos, važiavimo būdo ir nustatymų „Audi drive select“ dinaminėje valdymo sistemoje, taip sukuriant platų savybių diapazoną nuo itin komfortiško važiavimo iki tikslaus valdymo. Su sportine pakaba, kuri yra standartinės „S line“ komplektacijos įranga, automobilis valdomas itin sportiškai – standesni pakabos ir amortizatorių nustatymai, taip pat 15 mm mažesnė prošvaisa lemia, kad šis kompaktinis modelis pasižymi dar geresnėmis dinaminėmis savybėmis.
Daug gebantis: vairuotojo pagalbinės sistemos
Su „Audi pre sense front“ sistema, kliūties apvažiavimo pagalba ir perspėjimu apie išvažiavimą iš eismo juostos, „A3 Sportback“ padeda išvengti susidūrimų ir jau standartinėje komplektacijoje užtikrina didelį saugumą. Kitos pagalbinės sistemos, tokios kaip persirikiavimo ir išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimas, taip pat perspėjimas apie iš šono atvažiuojančius automobilius ir statymo pagalba, galimi kaip papildoma įranga. Prisitaikanti greičio palaikymo sistema, kuri montuojama į didesnius modelius, palaiko greitį ir atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio, taip pat važiavimą savo eismo juosta, švelniai koreguodama kryptį ir itin padidinanti važiavimo komfortą tolimose kelionėse.
Optimizuotas: erdvės koncepcija
Nors naujas „A3 Sportback“ yra kompaktinio dydžio, jis yra dar erdvesnis ir funkcionalesnis nei anksčiau. Palyginti su pirmtaku, 4,34 m ilgio ir 1,82 m pločio (be veidrodėlių) „Premium“ kompaktinis automobilis pailgėjo daugiau kaip trimis centimetrais, o 1,43 m aukštis ir 2,64 m atstumas tarp ašių liko nepakitę. Priklausomai nuo galinių sėdynių padėties, į bagažinę telpa nuo 380 iki 1200 litrų, o bagažinės dugną galima nustatyti skirtingame aukštyje. Papildomai galima užsisakyti elektra valdomas bagažinės dureles su automatiniu atidarymu kojos judesiu.