Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara. Šiltos, saulėtos dienos į gatves išviliojo daugybę dviratės technikos – dviračių, motorolerių ir motociklų – gerbėjų. Ypač sparčiai mūsų krašte plinta pasaulyje jau seniai didelio populiarumo sulaukę motoroleriai.
Tačiau ką ši transporto priemonė turi bendro su mada? Ar jie gali tapti „madingas aksesuarais“?
„Žinoma gali – atsako UAB „Drakono ratai“, atstovaujančios tokius prekių ženklus kaip „GasGas“, „TM Racing“, bei mūsų skaitytojams jau žinomus „HYOSUNG“ ir „ZongShen“, o nuo šių metų pradžios – ir Prancūzijoje bei Ispanijoje gaminamus sportinius „Sherco“ motociklus, direktorius Algimantas Slabada. Juk yra ne tik madingi drabužiai, bet ir madingi papuošalai, aksesuarai, netgi automobiliai ir kurortai. Tai kodėl dailūs motoroleriai negalėtų tapti dar vienu madingu vasaros akcentu? Juolab, kad jie tinka tiek vaikinams, tiek merginoms ir vairuoti juos galima jau tada, kai kitos transporto priemonės su vidaus degimo varikliais dar nėra prieinamos. Tiesa, problema ta, kad lietuviai, nors jau seniai pažįsta ir dažnai perka korėjietiškus automobilius, vis dar mažai žino apie korėjietiškus motorolerius. Būtent todėl „Mados ir grožio“ šventės svečiams mes nusprendėme pristatyti „Hyosung“ motorolerius. Jie dailūs, lengvi, patikimi, kokybiški ir, palyginus nebrangūs. Tikimės, kad nuo šiol lietuvaičiai korėjiečių produkciją prisimins ne tik rinkdamiesi automobilį, bet ir galvodami apie tokią transporto priemonę kaip motociklas ar motoroleris.“
Kita transporto priemonė, pristatyta šventės svečiams, buvo absoliuti naujiena Lietuvoje – sportinis „Sherco“ motociklas. „Sherco“ – bendra prancūzų ir ispanų įmonė, gaminanti motociklus sportui ir bekelei. Geriausiai „Sherco“ žinomi kaip trialo motociklų gamintojai, bet taip pat jie gamina ir enduro bei supermoto 50cc motociklus.
“Sherco“ prekinis ženklas buvo sukurtas 1998 m. ir šiuo metu jungia dvi gamyklas. Ispanijoje esanti Caldes de Montbui gamina trialo motociklus, Nimes gamykla Italijoje specializuojasi enduro ir supermoto motociklų gamyboje.
Pasak A. Slabados, lietuviai puikiai pasirodo motociklų sporto varžybose, tačiau, bent jau iki šiol, dažniausiai jie vairuodavo kitų prekių ženklų motociklus. Ir ne todėl, kad jie būtų geresni už „Sherco“. Situacija ganėtinai banali – anksčiau „Sherco“ niekas neimportuodavo, tad šis prekių ženklas mūsų tautiečiams buvo nežinomas. Dabar šis informacijos vakuumas pamažu pildosi.
Jeigu motoroleriai – labiau vasaros transporto priemonė, tai galingais, bekelei pritaikytais „Sherco“ motociklais galima važinėti visus metus, tad, tikėtina, kad trialo ir enduro trasose, greta visiems žinomų „KTM“ motociklų, vis dažniau išvysime ir šviesiai mėlynus (bent jau kol švarūs, spalva yra būtent tokia) „Sherco“ motociklus.
Nuotraukos organizatorių