Panašu, kad ir Padangių karalystėje ne viskas gerai. Viešumoje pasirodė informacija, kad kiniškas prekių ženklas Lifan išgyvena ne pačius geriausius laikus.
Įmonės gamyklos jau keletą mėnesių neveikia, o automobilių gamyba nutraukta be aiškių perspektyvų ją atnaujinti. Tai patvirtino tiek Kinijos žurnalistai, tiek įmonės darbuotojai.
Prekių ženklo modelių paklausa net gimtojoje rinkoje nuolat mažėjo. Praėjusiais metais Kinijoje Lifan pardavė tik 58 000 automobilių. Įvertinus daugiamilijoninę kinų automobilių rinką tokie „pasiekimai“ atrodo labai liūdnai.
Nieko gero prekių ženklo atstovai neišgirdo ir iš Kinijos automobilių gamintojų asociacijos. Jos paskaičiavimais spalį kinai įsigijo tik 123 Lifan automobilius, spalį – tik šešis.
Labai tikėtina, kad Lifan taps pirmąją kinų automobilių rinkos krizės, pasireiškusios pirmą kartą per pastaruosius 28-eris metus, auka. Priminsime, kad praėjusiais metais, pirmą kartą nuo 1990-ųjų, čia buvo fiksuojamas paklausos mažėjimas. Bendras automobilių pardavimas smuktelėjo 2,8 proc., o vien kinų prekių ženklų populiarumas sumažėjo net 8 proc.