„Jaguar Land Rover“ naujo ambicingo projekto CORTEX tikslas – sukurti automobilius, kurie turės visas visureigių, įveikiančių nuožmiausias bekeles ir bet kokias oro sąlygas, savybes.
„Jaguar Land Rover“ įgyvendina 3,7 mln. svarų sterlingų apimties projektą CORTEX, kurio metu autonominiai automobiliai perkeliami į bekelę, užtikrinant, kad jie visiškai pajėgūs įveikti bet kokias oro sąlygas: purvą, lietų, ledą, sniegą ar rūką. Projektui pirmąkart pasaulyje pasitelkiama 5D technologija, leidžianti realiuoju laiku sujungti akustinius, vaizdo, radarų, šviesos ir nuotolio jutiklių (LiDAR) duomenis. Prieiga prie šio duomenų komplekso leidžia įsitikinti, kokioje aplinkoje yra automobilis. Besimokančių algoritmų technologijos leidžia pasiekti vis aukštesnį išmanumo lygį, kuris suteikia galimybę automobilį valdyti bet kokiu oru ir bet kokiame landšafte.
„Labai svarbu, kad mes savo autonominiams automobiliams suteiktume tokias pačias galimybes ir privalumus, kokių vartotojai tikisi iš visų „Jaguar“ ir „Land Rover“ automobilių. Savavaldės transporto priemonės – automobilių pramonės neišvengiamybė, todėl siekis užtikrinti, kad mūsų autonominio valdymo pasiūlymas suteiks daugiausia džiaugsmo, galimybių ir saugumo, yra pagrindinis variklis, įkvepiantis mus tyrinėti visas inovacijų ribas. CORTEX suteikia mums galimybę dirbti su puikiais partneriais, kurių patirtis artimiausiu metu leis mums įgyvendinti savo viziją“, – teigia Chrisas Holmesas, „Jaguar Land Rover“ Autonominių ir tarpusavyje susietų automobilių tyrimo padalinio vadovas.
„Jaguar Land Rover“ kuria visiškai ir pusiau savavaldžių automobilių technologijas, siūlydami vartotojams pasirinkti skirtingą automatizavimo lygį, tačiau patirti tokį patį vairavimo malonumą ir jaustis visada vienodai užtikrintiems dėl saugumo. Vykdomas projektas – dalis kompanijos vizijos, kurios esmė – paversti autonominį automobilį patogia transporto priemone kuo didesnėje realaus gyvenimo plotmėje, įskaitant tiek vairavimą plentu, tiek bekelėje skirtingomis oro sąlygomis.
CORTEX projekto metu autonominio automobilių valdymo technologijos bus plėtojamos, remiantis algoritmų kūrimu, jutiklių optimizavimu ir fiziniu testavimu Jungtinės Karalystės bekelėse. Prie projekto prisijungė ir Birmingemo universitetas, vienas iš pasaulinių lyderių autonominių platformų ir radarų bei „Myrtle“ dirbtinio intelekto tyrimų srityje.