Naujasis Jeep Wrangler per Euro NCAP avarinius bandymus už saugumą gavo tik vieną žvaigždę.
Silpnąja automobilio vieta tapo priekinių statramsčių tvirtinimas prie sijos. Taip pat ekspertai sumažino balus už tai, kad automobilyje, tiek priekinėje sėdynėje, tiek gale per vidurį, nebuvo įrengta vaikiškų kėdučių tvirtinimo sistema.
Bandymų metų paaiškėjo ir tai, kad susidūrimo šonu atveju vairuotojas rizikuoja smarkiai susižaloti ne tik krūtinės ląstą, bet ir kelius. Susidūrimo priekiu atveju nukentėti gali ir sėdintieji gale. Galutinį tašką automobilio vertinime padėjo transporto priemonės forma, dėl kurios susidūrimo atveju gali nukentėti ir pėstieji.
Dar prasčiau bandymuose pasirodė Lietuvoje, bent jau statistiškai, labai populiaraus italų automobilių gamintojo modelis – Fiat Panda. Šį kartą italų gaminys išvis negavo nė vienos žvaigždutės. Bandymų metu paaiškėjo, kad avarijos atveju vairuotojas rizikuoja patirti galvos ir krūtinės traumas, o vaikų šiuo automobiliu išvis verčiau nevežioti. Taip Panda, sekdama modelio Punto, pėdomis, tapo antruoju fiatu, per Euro NCAP negavusiu nė vienos žvaigždutės.