„Opel” pradeda naujojo dyzelinio „Astra 1,6 BiTurbo” išankstinę prekybą.

Modernųjį „Astra“ su dviejų pakopų turbinų ir selektyvinio katalitinio redukavimo sistemomis (angl. Selective Catalytic Reduction, SRC), bus galima rinktis kaip penkiadurį hečbeką ar universalą „Sports Tourer“ – abu variantai atitinka „Euro 6d-TEMP“ taršos standartą (pagal RDE angl.: real driving emissionstestavimo procedūrą).

„Astra 1,6 BiTurbo Diesel” hečbekas nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,0 sekundes, o nuo 80 iki 120 km/val. pasiekia per 7,1 sekundes, maksimalus greitis – 225 km/val. Abu „Astra“ variantai pasižymi mažomis degalų sąnaudomis[1] ir yra efektyviausiai degalus naudojantys kompaktiniai automobiliai savo klasėje (degalų sąnaudos hečbekas: mieste – 6,5-6,2 l/100 km, užmiestyje – 4,2-4,0 l/100 km, vidutinės – 5,0-4,8 l/100 km, vidutinė COtarša – 133-127 g/km; „Sports Tourer”: mieste –6,7-6,3 l/100 km, užmiestyje – 4,3-4,1 l/100 km; vidutinės – 5,2-4,9 l/100 km, vidutinė CO2 tarša – 137-131 g/km).

110 kW/150 AG variklis užtikrins ne tik efektyvumą, bet ir važiavimo malonumą. Maksimalus 350 Nm sukimo momentas išvystomas 1500-2250 sūkių per minutę diapazone. Mažas automobilio svoris, keturių cilindrų variklis ir šešių laipsnių mechaninė pavarų dėže garantuoja išskirtinę trauką ir greitą „Astra 1,6 BiTurbo Diesel“ įsibėgėjimą, net ir esant žemiems variklio sūkiams. Be to, naujasis variklis dirba tyliai, todėl keleiviai keliaus ne tik erdviai, bet ir komfortiškai.

SCR sistemos katalizatoriuje „AdBlue” tirpalo pagalba išmetimo dujose pašalinami kenksmingi azoto oksidai (NOx), kurie išskaidomi į nekenksmingus sveikatai azotą ir vandens garus. Spartus perėjimas prie „Euro 6d-TEMP” taršos standartų, tampa esminiu „Opel” tikslu mažinant automobilių išmetamų teršalų kiekį. Sekantis žingsnis siekiant šio tikslo – tai iki 2020 metų pristatyti naujos kartos elektromobilį „Corsa“ ir hibridinę „Opel Grandland X“ versiją. Iki 2024 metų, „Opel“ ketina elektrifikuoti visus savo modelius ir greta įprastų variantų varomų vidaus degimo varikliais, juos pasiūlyti kaip elektromobilius ar hibridines versijas.

Lengvas, taupus, manevringas: „Astra” sukurtas maksimaliam efektyvumui

„Astra” 2016-siais buvo išrinktas „Europos metų automobilis 2016”, tais pačiais metais „Metų automobilis 2016“ tapo ir Lietuvoje, o Estijoje šį titulą iškovojo 2017 metais.  Lengvas, taupus ir manevringas – penkių durų „Astra“ hečbekas ir universalas „Sports Tourer“ išsiskiria efektyvumu iki paskutinės detalės.

Nepaisant kompaktiškų matmenų, „Astra“ keleiviai gali mėgautis išskirtine erdve salone, ypač kojoms gale. „Sports Tourer“ bagažo skyrius talpina daugiau nei 1630 l, o jį pasiekti lengva pro galines duris, kurios atidaromos kojos judesiu po galiniu buferiu. Be inovatyvių vairuotojo pagalbinių sistemų, tokių kaip priekinio susidūrimo įspėjimo sistema su pėsčiųjų aptikimo ir avarinio stabdymo funkcijomis, išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistema, „Astroje“ siūlomi išmanūs „IntelliLux LED®” matricos žibintai ir tai yra naujovė kompaktinio dydžio automobilių segmente. „IntelliLux LED®” sistema turi 16 LED segmentų, po 8 integruotus kiekviename žibinte ir automatiškai pritaiko šviesos srauto ilgį ir pasiskirstymą prie bet kokių eismo sąlygų, neakindami kitų eismo dalyvių.

„Astros” papildomos įrangos asortimente taip pat yra informacijos-pramogų sistema, valdoma lietimui jautriame ekrane, valdikliais ant vairo arba balso komandomis. Ši sistema

suderinama su „Apple CarPlay” ir „Android Auto” leis naudotis „Siri” ar „Google Assistant” programomis, o išmanųjį telefoną valdyti balso komandomis.

Penkiadurio dyzelinio „Opel Astra 1,6 BiTurbo” hečbeko kaina Lietuvoje prasideda nuo 22561 eurų su mokesčiais.

[1] Degalų sąnaudos vertintos pagal WLTP ir palyginimui pakeistos į NEDC.