Agentūra „Interbrand“ sudarė eilinį brangiausių pasaulio prekių ženklų reitingą. 2019-ais jame galima rasti net 14 automobilių gamintojų.
Didžiausią augimą pademonstravo italų Ferrari +12 proc. lyginant su praėjusiais metais, didžiausią smukimą KIA – -7 proc.
Brangiausiu automobilių prekių ženklu, sudarytojų nuomone, vėl tapo japonų Toyota, įvertinta 56,23 mlrd. JAV dolerių. Tai – +5 proc. lyginant su praėjusiais metais. Antrą ir trečią vietas pasidalino „vokiečiai“ – Mercedes-Benz ir BMW, atitinkamai įvertinti 50,832 ir 41,44 mlrd. JAV dolerių. Dar vienas „vokietis“ – Vokswagen – kainuoja 12,921 mlrd. JAV dolerių, o prabangusis Land Rover – tik 5,855 mlrd.
Kaip buvo minėta, sparčiausiai augo Ferrari vertė ir su +12 proc. prieaugiu ji pasiekė 6,458 mlrd. JAV dolerių. Labiausiai be korėjiečių KIA smuko japonų Nissan ir angliškai indiškas Land Rover.
Absoliučiu 2019 m. „Best Global Brands“ reitingo lyderiu tapo įmonė Apple, įvertinta 234,241 mlrd. JAV dolerių. Toliau eina Google (167,713) ir Amazon (125,263).
Automobilių reitingo lyderis buvo pigesnis už Samsung, tačiau brangesnis už McDonald’s.