Serijinė Dacia Duster gamyba buvo pradėta 2009 metais.
Automobilis puikiai tinka bekelėms ir prastiems keliams (patikrinta praktiškai tiek žiemą, tiek vasarą), tad nenuostabu, kad jis sėkmingai naudojamas įvairiems įdomiems projektams.
- Darkster Elia
Ateljė ELIA, užsiimanti Renault automobilių tobulinimu, sukūrė projektą pavadinimu Darkster. Perdaryta serijinė versija atrodo labai grėsmingai. Viso modernizacijai buvo išleista apie 7 000 eurų. Kam buvo panaudoti pinigai? modelis gavo juodus, matinius arkų praplėtimus ir bamperių antdėklus, chromuotus slenksčius, praplatintą išmetimo sistemą ir 20 colių lengvo lydinio ratalnkius.
- Dacia Duster iš Terranger Automobile
Norint pabrėžti visureigines Dacia Duster savybes, reiktų kreiptis į vokiečių ateljė Terranger Automobile. Pateikiame vieną iš šios ateljė projektų. Automobilis gavo pakėlimo sistemą, leidžiančią prošvaisą padidinti 30 mm. Taip pat buvo sustiprinti galiniai amortizatoriai, o juodi modelio ratlankiai „apmauti“ 235/70 R16 padangomis. Finaliniais akcentais tapo ant galinių durelių pakabintas atsarginis ratas ir sudvigubinta išmetimo sistema.
- Dacia Duster iš DC Design
Dacia modelių perdarymu užsiimama net tolimojoje Indijoje. Čia veikianti studija DC Design siūlo tiek išorės, tiek ir vidaus atnaujinimą. Automobilis gavo stilingas groteles ir šviesos diodų žibintus, o dideli, lengvo lydinio ratlankiai su stipinai, aiškiai išsiskiriantys juodame fone, suteikia Duster dar daugiau žavesio.
Salono apdailai panaudojama ne tik oda, bet ir medis, o gale įrengiamos dvi atskiros sėdynės. Ant vairuotojo sėdynės nugarėlės tvirtinamas LCD ekranas, staliukas ir centriniame panelyje įrengtos multimedinės sistemos valdymo klaviatūra. Priekinę keleivinę sėdynę, esant poreikiui, galima pilnai nulenkti. Pastaroji funkcija patiks tiems, kurie įpratę miegoti automobilyje.
- Duster limuzinas
Taip automobilį nusprendė perdaryti rumunų inžinieriai. Duster buvo prailgintas, pakeista vidaus apdaila, kurią papildė ir audio – video kompleksas su televizoriumi, patogios sėdynės ir staliukas.
Limuzino ilgis – 5,83 metro, svoris – 1,6 tonos, tad, panašu, sprendimas palikti bazinį 1,6 l darbinio tūrio variklį gali kiek apkartinti pasivažinėjimą šia prabangia Duster versija.
- Dacia Duster No Limit
Ties šiuo projektu dirbo iškart trys įmonės – Tork Engineering, Sodemo ir Renault Sport Technologies. Automobilis buvo ruoštas specialiai varžyboms – važiavimui į Paiks Pik kalną.
Modelis gavo iš Nissan GT-R pasiskolintą 3,8 l V6 VR38DETT variklį. Jo galia buvo padidinta iki 850 A.G. ir 900 Nm sukimo momento esant 5 000 aps./min. Taip pat jis gavo 6 pavarų sekvencinę PD.
- Renault Duster Dakar
Renault Sport specialistai serijinę Duster versija pavertė tikru Dakaro lenktynių automobiliu. Duster kėbulas buvo palengvintas ir sustiprintas, jis gavo galingą važiuoklę ir ratlankius su 26 colių ratais. Varo monstrą 5,0 l V8 390 AG Nissan gamybos variklis.