- „Type R Challenge“ užduotis įvykdyta – pasiekti penki rekordai penkiose legendinėse Europos trasose.
Penktojoje ir paskutinėje 2018 m. bandymų pademonstruoti geriausius rato apvažiavimo laiko rezultatus Europos lenktynių trasose serijoje „Honda“ Hungaroringo GP trasoje Vengrijoje pasiekė naują rekordą tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių – 2 min. ir 10,19 sek.. Už „Civic Type R“ vairo sėdėjo „Formulės 1“ pasaulio čempionas ir dabartinis „NSX Super GT“ pilotas Jensonas Buttonas. Ši trasa Jensonui Buttonui yra ypač svarbi – 2006 m. čia jis su „Honda“ laimėjo pirmąsias savo karjeroje „Grand Prix“ lenktynes.
Hungaroringo trasa yra 4,38 km ilgio, vingiuota ir siaura, su posūkiais 180º kampu ir sudėtingomis kilpomis. Techniniu požiūriu tai viena sudėtingiausių Europos trasų. Tačiau tokioje trasoje galima puikiai pademonstruoti „Civic Type R“ adaptyviųjų amortizatorių sistemos galimybes – jos užtikrinamą tvirtesnį bei lygesnį riedėjimą ir didesnį manevringumą. Dėl šių privalumų automobilis daug geriau valdomas važiuojant siaura trasa. Rato apvažiavimo rekordą „Honda“ automobiliu „Grand Prix“ trasoje Jensonui Buttonui padėjo pasiekti ne tik pažangi pakabos sistema, bet ir unikalūs vairo valdymo nustatymai bei patobulinti aerodinaminiai sprendimai.
Dalydamasis įspūdžiais apie rato apvažiavimo rekordą, Jensonas Buttonas teigė: „Į Hungaroringo trasą, kurioje 2006 m. su „Honda“ laimėjau savo pirmąsias F1 lenktynes, mes atvykome siekdami su naujuoju „Type R“ pagerinti rato apvažiavimo rekordą tarp priekiniais ratais varomų automobilių. Labai džiaugiuosi, jog mums pavyko!“
Kalbėdamas apie „Type R“, jis pridūrė: „Išvažiavęs iš „pit lane“ zonos, pirmiausia pastebėjau, koks neutralus yra automobilis. Aš paprastai nevažiuoju priekiniais ratais varomais automobiliais, todėl man tai buvo visiškai kitokia patirtis. Tačiau „Type R“ yra gerai subalansuotas, todėl jį vairuoti buvo be galo malonu ir lengva.
Labiausiai mane nustebino tai, kaip vėlai galima pradėti stabdyti šį automobilį. Nepriekaištingai veikė ir mechaninė pavarų dėžė. Šiandien retai pasitaiko automobilių su mechaninėmis pavarų dėžėmis, todėl smagu perjungti pavaras mechaniniu būdu. Taip visuomet gali geriau jausti automobilį.“
Pirmąjį geriausią rato apvažiavimo laiko rezultatą Hungaroringo trasoje „Honda“ pademonstravo 2016 m. su ankstesnės kartos „Civic Type R“. Šis naujas geriausias laiko rezultatas yra penktasis „Honda Type R Challenge 2018“ bandymų serijos rato apvažiavimo rekordas tarp priekiniais ratais varomų automobilių. Numatyti tikslai pasiekti. Bandymų serija buvo sumanyta 2017 m. balandžio mėn., kai „Type R“ tapo greičiausiu priekiniais ratais varomu serijiniu automobiliu per visą lenktynių istoriją Niurburgringo Šiaurinėje kilpoje (jis ratą įveikė per 7 min. ir 43,8 sek.). Šie šeši rato apvažiavimo rekordai įtvirtina „Civic Type R“ kaip greičiausio klasės automobilio statusą.
Automobilio galimybes penkiose Europos trasose išbandė penki „Honda“ lenktynių čempionai, pasiekę naujus rato apvažiavimo rekordus tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių.
- WTCR pilotas Tiago Monteiro pasiekė rato apvažiavimo rekordą Estorilio trasoje (Portugalija) – 2 min. ir 01,84 sek.
- BTCC legenda Mattas Nealas geriausią rato apvažiavimo laiko rezultatą pademonstravo Silverstoune (JK) – 2 min. ir 31,32 sek.
- Japonijos Super GT žvaigždė Betrandas Baguette rato apvažiavimo rekordą pasiekė Spa-Francorchamps trasoje (Belgija) – 2 min. ir 53,72 sek.
- WTCR pilotas Estebanas Guerrieri naują rato apvažiavimo rekordą pasiekė Magny-Cours GP trasoje (Prancūzija) – 2 min. ir 1,51 sek.
Naujausios kartos „Civic“ plėtotės programa yra didžiausia per visą „Honda“ istoriją. Pagal ją „nuo nulio“ sukonstruoto naujo modelio paskirtis – dovanoti nė vienam esančiam „Civic Type R“ neprilygstantį vairavimo malonumą. Šis galingas hečbekas išlieka greičiausiu ir sparčiausiai įsibėgėjančiu automobiliu savo klasėje. Tokią poziciją jis užsitikrino dėl lengvos ir itin tvirtos kėbulo konstrukcijos bei unikalios dviejų ašių statramsčio tipo priekinės pakabos sistemos, kuri sumažina savaiminį vairo sukiojimąsi ir padeda įveikti sudėtingus posūkius. Galingo „Honda“ hečbeko genus paveldėjęs „Type R“ yra sparčiausiai įsibėgėjantis ir greičiausias automobilis savo klasėje.
Baigdamas savo kalbą, Jensonas Buttonas pabrėžė: „Šis naujas „Type R“ yra tiesiog klasiškas, koks visada ir buvo. Nauja karta akivaizdžiai neprarado modelio žavesio.“