180 AG turbo variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema ir aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė bus montuojami į „Opel” kompaktišką visureigį
Riuselsheimas. Nuo šiol stilingame „Grandland X” visureigyje bus montuojamas modernus 180 AG benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, kuris išimtinai bus derinamas su itin sklandžiai veikiančia aštuonių laipsnių automatine transmisija. Aliumininis „PureTech“ motoras ne tik pasižymi dideliu našumu, bet ir nedidele tarša dėl modernios išmetamųjų dujų apdorojimo sistemos ir montuojamo kietųjų dalelių filtro (GPF). 1,6 litrų variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema ir „start/stop“ sistema atitinka „Euro 6d- TEMP“ taršos reikalavimus (degalų sąnaudos[1],[2]: mieste 7,2-7,1 l/100 km, užmiestyje 5,0-4,9 l/100 km; vidutinės 5,8-5,7 l/100 km; vidutinė CO2 tarša 132-130 g/km.),
1,6 litrų, keturių cilindrų variklis su dvigubu viršutiniu skirstomuoju velenu ir keturiais vožtuvais kiekvienam cilindrui išvysto 133 kW/180 AG esant 5500 aps./min. ir maksimalų 250 Nm sukimo momentą jau esant 1750 sūkių per minutę. Variklis energingai reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą ir leidžia „Grandland X“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 8 sekundes, maksimalus pasiekiamas greitis – 222 km/h. Kintama vožtuvų reguliavimo sistema sureguliuoja vožtuvų atidarymo ir uždarymo laiką, o tai leidžia sumažinti kuro sąnaudas ir taršą.
Modernų variklį „Grandland X” modelyje bus galima rinktis su aukščiausios klasės „Ultimate” apdaila, turinčia į standartinę komplektaciją įtrauktą gausią prabangią įrangą. Sportiškas, kartu ir elegantiškas visureigis dar labiau trauks akį su 19 colių „BiColor” lengvojo lydinio ratlankiais ir sidabro spalvos stogo skersiniais. Daugiau komforto suteiks aukščiausios kokybės ergonominės sėdynės, salono odos apdaila, „Denom“ garso sistema, moderniausios vairuotojo pagalbinės sistemos ir informacijos-pramogų sistema.