- Modernaus „Kia“ miesto „krosoverio“ debiutas – 2014 m. pavasarį.
- Antros kartos „Soul“ modelis yra gaminamas ant naujausios „Kia Cee‘d“ platformos.
- Sumažintas emisijų lygis.
- Erdvesnis vidus ir bagažinė.
- Aukšto lygio techninės savybės bei pritaikymas vartotojui.
Visiškai naujas 2014 m. „Kia Soul“ miesto visureigis Europai oficialiai bus pristatytas rugsėjo 10 d. vyksiančioje 65-oje Tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte, o prekyboje pasirodys kitų metų pradžioje.
Įkvėptas 2012 m. „Kia Track‘ster“ koncepcinio modelio, 2014 m. „Soul“ pademonstruos visiškai naują, brandų dizainą, tačiau nepaliks abejonių, kad tai tikrai „Soul“ modelis.
Naujasis modelis iš „sceną“ jam užleidžiančio pirmtako paveldėjo tvirtą laikyseną, kampuotą kėbulą, aukštai montuojamus galinius žibintus ir pasitikėjimo įkvepiantį pakeltą kėbulą. Naujasis „Soul“ turi visiškai naują interjerą, kuriam sukurti buvo naudojamos aukštos kokybės medžiagos, bei labiau į vairuotoją orientuotą interjero dizainą.
2014 m. prekyboje pasirodysiančio modelio pirkėjai galės pasirinkti vieną iš trijų skirtingų stogo spalvų: juodą, baltą arba raudoną. Automobilio kėbulas bus siūlomas su viena iš 11 spalvų.
Drauge su „Kia Soul“ modeliu „Kia“ stende Frankfurto automobilių parodoje taip pat bus galima įvertinti ir specialų „Styling Pack“ paketą: „piano black“ juodą buferių apdailą, apsaugotus šoninius slenksčius, ratų arkas ir juodai nudažytą stogą. Naujojo „Soul“ aksesuarai būsimiems vairuotojams leis besąlygiškai mėgautis ir naudotis šio unikalaus visureigio universalumu.
Didžiausias techninis 2014 m. „Soul“ modelio pokytis – visiškai nauja platforma, kuri buvo sukurta naujausio „Kia Cee‘d“ modelio pagrindu. Šio patobulinimo rezultatas – žymiai malonesnis važiavimas ir valdymas, lyginant su dabartiniu modeliu. Naujasis modelis taip pat pasižymi brandesniu ir solidesniu elgesiu kelyje. Antros kartos „Soul“ taps neabejotinu savo klasės lyderiu ir kalbant apie rafinuotą valdomumą, nes galės pasigirti patobulinta pakaba, 29% tvirtesniu kėbulu ir puikia garso izoliacija. Triukšmo lygis automobilio viduje bus vidutiniškai trimis decibelais mažesnis.
Juntamai padidėjęs automobilis taip pat reiškia, kad būsimiems šeimininkams modelis galės pasiūlyti praktiškesnes proporcijas, kurias padėjo sukurti ilgesnė ratų bazė ir platesnė prošvaisa, bei didesnę erdvę keleiviams ir bagažui. Visi keleiviai pajus padidėjusią erdvę kojoms, galvai ir pečiams. Bagažinė – net 4 proc. talpesnė. Jos talpa, nenulenkus galinių sėdynių, siekia 354 litrus (plius papildoma daiktadėžė po grindimis).
Naujasis modelis taip pat gali pasigirti geresnėmis ekologinėmis savybėmis. Pirkėjai galės rinktis naujausias „Kia“ 1,6 l GDi benzininio arba CRDi dyzelinio variklio versijas bei šešių pavarų mechaninę arba automatinę transmisiją. Abu, iš ankstesnės kartos modelio „pasiskolinti“ varikliai pasižymi geresniu ekonomiškumu bei mažesnėmis emisijomis.
Nepakartojamų potyrių būsimiems šeimininkams žadantis 2014 m. „Soul“ modelis Europos vairuotojams taip pat galės pasiūlyti daugybę naujų privalumų tarp kurių, priklausomai nuo komplektacijos – priekiniai LED dienos žibintai ir galiniai LED žibintai, ksenoniniai žibintai, beraktė durelių atrakinimo ir variklio užvedimo sistema, „Start/Stop“ sistema, automatinė klimato kontrolės sistema, pastovaus greičio palaikymo sistema, odiniai apmušalai, vėdinamos priekinės sėdynės, šildomos priekinės ir galinės sėdynės, panoraminis stogas bei šildomi, elektra valdomi išoriniai veidrodėliai.
Visiškai naujas 2014 m. „Kia Soul“ Europos rinkoje pasirodys kitų metų pradžioje, kai bus galutinai patvirtintos benzininių ir dyzelinių variklių eksploatacinės savybės, ekonomiškumas, įrangos techninės savybės bei kainos.