Didžiosios Britanijos įmonė Porterbrook kartu su Geležinkelių tyrimų centru ir Birmingemo universitetu pradėjo pirmojo vandelinio traukinio bandymus.
Traukinys HydroFLEX paleistas į magistralinį geležinkelį.
Sąstatas gavo 319 klasės degalų elementus, kas leis traukiniu judėti tiek elektrifikuotomis maršruto atkarpomis, tiek ir nepriklausomai nuo jų. Tai – didelis pliusas, nes traukinys galės dirbti bet kurioje geležinkelio atkarpoje ir tuo pat metu visiškai neterš oro.
Prie projekto prisidėjo ir tokios įmonės kaip Chrysalis Rail, Denchi, Ballard Fuel Cell Systems ir Luxfe. Beje, analogiška koncepcija ganėtinai plačiai naudojama Prancūzijoje ir Vokietijoje.
Priminsime, kad metų pradžioje geležinkeliui skirtų transporto priemonių gamintojas Alstom iš Prancūzijos pristatė kartu su Eversholt Rail sukurtą vandeniliu varomą traukinį, kuris taip pat bus skirtas Didžiajai Britanijai.