Keičiasi pasaulis ir vis greičiau keičiasi vartotojų lūkesčiai… O automobiliai? CITROËN atsiliepia į dabarties klausimus ir siūlo tikrą alternatyvą kompaktiniams sedanams/hečbekams: CITROËN C4 CACTUS. Šioje labai konkurencingoje C klasėje, kur kodai atrodo sustabarėję, CITROËN C4 CACTUS išsiskiria savo unikaliu dizainu, siejančiu naudingumą ir estetiką. Ši nauja sintezė yra sėkminga siekiant suteikti klientams tai, kas jiems    yra iš tiesų naudinga.

 

Taip CITROËN C4 CACTUS kloja pagrindus naujai automobilių perspektyvai:

+ dizaino,

+ komforto,

+ naudingų technologijų

Siekdamas išspręsti šią lygtį CITROËN renkasi naują veikimo būdą:

Suteikti daugiau vertės tam, kas yra iš tiesų vertinga klientams. Technologines naujoves ir stipriąsias specifines ypatybes pritaikyti prie dizaino, komforto, naudojimosi lengvumo ir dėvėjimosi sąnaudų:

> apsaugos Airbump® – CITROËN naujovė, naudinga, estetiška ir individualiai pritaikoma, sustiprinanti dizainą grafiniais štrichais ir sauganti kėbulą;

> 100 % skaitmeninė ir 100 % intuityvi vairavimo elektroninė sąsaja, kad vairavimo pultas būtų atlaisvintas ir susietas su jungikliais, kurie yra išdėstytais aplink jutiklinį 7 colių ekraną (serijinį);

> plačios priekinės sėdynės, sukurtos „sofos“ dvasia;

> keleivio oro pagalvė perkelta į stogą (Airbag In Roof technologija), tai išimtinis dalykas pasaulinėje automobilių praktikoje, paliekantis priekiniam keleiviui daugiau erdvės ir pasidėjimo vietos;

> panoraminis stiklinis stogas su stipria šilumine apsauga, kad salonas būtų pilnas šviesos, bet nebūtų įkaitinamas saulės.

Sumažinti eksploatacijos kaštai pašalinant perteklinius dalykus. Patobulinta platforma susiejama su efektyviais naujausios kartos varikliais: 200 kg mažiau negu CITROËN C4, kad vairavimo patrauklumas būtų susietas su mažesnėmis degalų sąnaudomis (tik 82 g CO2/km arba 3,1 l/100 km dyzelinės modifikacijos ir mažiau nei 100 g CO2/km benzininės modifikacijos).

+ DIZAINO

Daugiau dizaino – pirmiausia reiškia estetikos ir naudingumo sąsają, tūrio ir efektyvumo iki mažiausių detalių paiešką.

Unikalus CITROËN C4 CACTUS stilius lengvai atpažįstamas ir įsimenamas, kaip ir automobiliai, kurie ženklino savo laikmetį. Šio stiliaus ypatybės:

>    gryni ir lygūs paviršiai,

>    aptakūs dydžiai, vengiantys bet kokių agresyvumo formų,

>    tarsi kabantis stogas ir skydeliai už galinių šoninių langų,

>    technologiški šviesiniai ženklai su LED dienos šviesomis ir į apsaugas Airbump® įmontuoti šviestuvai,

>    grafiniai elementai, pakeliantys funkcijų vertę (apsaugos su Airbump® ir ratų arkos; daiktų pervežimas ant stogo sijų; šviesa pro didelį panoraminį stiklinį stogą su termine apsauga).

Airbump®: išskirtinis CITROËN elementas

Tai paties dizaino išraiška: stiliaus ir funkcijos sąsaja. Įmontuotos į automobilio šonus ir bamperius, apsaugos Airbump® grafiškai struktūrina gryną ir lygų CITROËN C4 CACTUS stilių. Jos yra siūlomos 4 spalvų (juodos, pilkos, smėlio ir šokolado) ir padidina individualios apdailos pasirinkimo galimybes susiejant šias spalvas su 10 kėbulo spalvų ir 3 vidaus apdailos variantais (apdaila Stone Grey, paketas Habana Inside ir paketas Purple Inside).

O ypač svarbu tai, kad jos padeda apsaugoti nuo kasdien galinčių pasitaikyti smulkių įvykių (užkabinimų, atsitrenkimų). Jų minkštas paviršius iš TPU (Thermo Plastique Uréthane) medžiagos dengia oro kapsules, kurios amortizuoja smūgius. Apsaugoms Airbump® nereikalinga ypatinga priežiūra, bet jos padeda sumažinti išlaidas dėl smulkių pažeidimų.

Ši estetiška ir praktiška naujovė leidžia mieste važinėti ramesne galva.

Automobilis CITROËN C4 CACTUS – tai optimalios proporcijos, prisidedančios prie stiliaus, erdvumo ir vairavimo komforto:

>       2,60 m tarpuratis (toks pat kaip ir CITROËN C4), kuris gerokai prisideda prie automobilio erdvumo,

>       kompaktiško sedano/hečbeko matmenys (ilgis – 4,16 m; plotis – 1,73 m),

>       stilistiškai idealus profilis su 1/3 įstiklinto paviršiaus ir 2/3 šonų,

>       optimalus aukštis – tik 1,48 m, leidžiantis pagerinti aerodinamiką,

>       sumažintos priekio ir galo iškyšos, dėl kurių ratai atsiduria keturiuose kampuose.

+ KOMFORTO

Pirmoji kryptis, leisianti sustiprinti komfortą: atlaisvinti kuo daugiau erdvės vairuotojui ir keleiviams. Atgriozdinti saloną ir suteikti daugiau laisvumo ir  bendrumo.

Žemas priekinis skydas horizontaliomis linijomis atveria daugiau vietos priekiniam keleiviui bei talpią ir lengvai pasiekiamą pasidėjimo erdvę. Toks rezultatas buvo pasiektas pritaikius 100 % skaitmeninę elektroninę sąsają ir pagerinus vairavimo pulto struktūrą:

>       į stogą perkėlus keleivio oro pagalvę (technologija Airbag In Roof), kuri išsiskleidžia išilgai priekinio stiklo (paprastai ši oro pagalvė būna įrengta priekiniame skyde);

>       pašalinus valdymo mygtukus ir visų funkcijų (oro kondicionieriaus, medijos įrangos, navigacijos, automobilio parametrų, telefono, paslaugų prisijungus ir vairavimo pagalbos) valdymą perkėlus į 7 colių jutiklinį ekraną;

>       pakeitus tradicinį prietaisų skydelį skaitmeniniu ekranu;

>       modifikacijos su automatizuota pavarų dėže ETG tradicinė pavarų svirtis buvo pašalinta ir įdiegta sistema Easy Push. Šis supaprastintas jungiklis yra sudarytas iš pasirinkimo mygtuko „D, N, R“ apatinėje priekinio skydo dalyje ir rankenėlių prie vairo, kuriomis rankiniu būdu galima perjungti pavaras.

Plačios priekinės sėdynės taip pat yra paliestos šio naujo struktūrinio požiūrio: jos buvo sukurtos „sofos“ principu, kad būtų patogesnės ir talpesnės.

Galinėse vietose keleivių keliams yra vietos panašiai tiek, kiek turi CITROËN C4 modelis. Turinčiam tokį patį tarpuratį CITROËN C4 CACTUS pavyko būti tokiam pat talpiam, nors šis automobilis yra kompaktiškesnis (tik 4,16 m ilgio, kad būtų lengviau juo važinėti ir manevruoti mieste). Be to, jis turi talpią 358 litrų talpos bagažinę.

Antroji komforto pojūtį stiprinanti kryptis: atpalaiduojanti ir kartu elegantiška salono aplinka. Išgrynintas vidaus dizainas daug prisideda prie salono vaizdo. Kelionių temą primenanti lagaminų stiliaus aplinka:

>     durų rankenų ir priekinio skydo viršaus pasidėjimo vietos apdaila kaip kelioninio lagamino (diržai iš odos, apkaustai ir dygsniai),

>     sėdynių, durų kišenių ir priekinio skydo apdaila gali būti trijų spalvinių gamų: Stone Grey, paketas Purple Inside ir paketas Habana Inside.

+ NAUDINGŲ TECHNOLOGIJŲ

Lengvai naudojamos, visiems prieinamos ir prisijungusios. Automobilio CITROËN C4 CACTUS technologijos yra ryžtingai atgręžtos į tikrus automobilininkų poreikius:

Vairavimo elektroninė sąsaja – 100 % skaitmeninė, 100 % jutiklinė, 100 % intuityvi

Kaip serijinė įranga komplektuojamas jutiklinis 7 colių ekranas, susietas su 7 jutikliniais mygtukais, leidžia pasiekti visas modernaus automobilio funkcijas (priklausomai nuo modifikacijos):

>     automatinį oro kondicionierių,

>     medijos įrangą (įskaitant skaitmeninį radiją, srautinį (streaming) grojimą, nešiojamųjų aparatų prijungimą, muzikos įrašų saugojimą ir nuotraukų rodymą),

>     navigaciją (kartografinis perspektyvos vaizdas, greičio ribojimo vietų rodymas, atsižvelgimas į eismo sąlygas ir galimybė pasirinkti ekonomiškiausią degalų sąnaudų atžvilgiu maršrutą),

>     vairavimo pagalbos funkcijas (galinio vaizdo kamera, Park Assist, programuojamasis greičio ribotuvas-reguliatorius),

>     telefoną (laisvų rankų funkciją su Bluetooth, prieigą prie telefonų knygelės, profilio nuotraukų rodymą ir dvigubo skambučio valdymą),

>     paslaugas prisijungus (portalą CITROËN Multicity Connect prisijungus 3G ryšiu),

>     parametrų reguliavimą (įskaitant interaktyviąją automobilio parametrų užrašinę).

Taigi visos komandos yra sutelktos į vieną ekraną, kad būtų galima nuolat likti prisijungus.

CITROËN C4 CACTUS taip gali būti prisijungęs prie taikomųjų programų tinklalapio CITROËN Multicity Connect, valdomo iš jutiklinio 7 colių ekrano, prie kurio galima jungti 3G raktą. Šios automobiliams pritaikytos įvairios taikomosios programos palengvina vairuotojo ir jo keleivių keliones:

>     orientuoja į artimiausią ir/arba nebrangią degalinę su programa „Degalai“;

>     padeda ieškoti viešbučio arba restorano su taikomosiomis programomis „Geltonieji puslapiai“ ir „Trip Advisor“;

>     informuoja apie eismo sąlygas su taikomąja programa „Michelin Trafic“,

>     įspėja apie rizikingas eismo zonas su programa „Coyote“.

Visos šios taikomosios programos yra visiškai integruotos į vairavimo elektroninę sąsają ir gali atsižvelgti į automobilio informaciją (padėtį, greitį, navigacijos maršrutą, degalų lygį ir kt.), kad būtų reikiamu momentu perduodama tinkama informacija ir būtų iš anksto nuspėjami vairuotojo poreikiai bet kurioje situacijoje.

100 % naudingos vairavimo pagalbos funkcijos

Tam, kad vairuotumėte ramūs, CITROËN C4 CACTUS turi atrinktas vairavimo pagalbos funkcijas, padedančias vairuotojui:

>     be vargo pastatyti automobilį su sistema Park Assist, kuri padeda ieškoti tinkamos pastatymo vietos ir automatiškai atlikti pastatymo manevrą, kai vieta randama. Vairuotojui lieka tik valdyti akceleratorių ir stabdžius;

>     pastatymo manevrus palengvina galinio vaizdo kamera, kurios perduodamas vaizdas rodomas jutikliniame ekrane;

>     pajudėjimo į įkalnę pagalba automobiliui sustojus įkalnėje automatiškai palaiko užspaustus stabdžius 2 sekundes. Taip ji padeda lengviau pajudėti iš vietos į statesnę nei 3 % įkalnę ir nekyla pavojus, kad automobilis ims riedėti atgal, kai atleidžiamas stabdžių pedalas;

>     statinis sankryžos apšvietimas įjungia papildomą šviesos spindulį į vidinę posūkio dalį ir taip pagerina matomumą ir saugumą važiuojant posūkiais ir per sankryžas;

>     paslaugą CITROËN eTouch sudaro vietą nustatantys greitosios ir techninės pagalbos skambučiai  (priklausomai nuo šalies) – dvi nemokamos ir visą parą bei visą savaitę veikiančios paslaugos, galimos esant įdėtai SIM kortelei, avarijos ar gedimo atveju garantuojančios, kad bus suteikta skubi pagalba pagal nustatytą vietą.

Technologinės naujovės, pagerinančios komfortą

Tai komfortas salone su plačių matmenų panoraminiu stogu, turinčiu aukšto lygio terminę apsaugą (geriausią rinkoje), filtruojančią šviesą ir apsaugančią nuo įkaitimo. Ji iš tiesų sulaiko UV spindulius ir savo savybėmis yra palyginama su 4 kategorijos akiniais nuo saulės. Šios nuo intensyvios šviesos, šilumos ir garsų apsaugančios savybės leidžia apsieiti be užtamsinimo uždangos, taip sutaupant masės (- 6 kg) ir pagerinant masės paskirstymą (žemesnis svorio centras, kad automobilis būtų stabilesnis).

Vairavimo komfortas su Magic Wash – paprasta išradinga naujovė, leidžianti išvengti trukdymo matomumui, kai apiplaunamas priekinis stiklas. Stiklo plautuvo purkštukai yra įmontuoti į stiklo valytuvų šluostiklių galus ir nuo jų paskleidžiantys skysčio srovelę. Taip stiklo apiplovimo metu yra išsaugomas matomumas, o reikiamo skysčio kiekis sumažinamas 2 kartus lyginant su tradicine apiplovimo sistema.

Sumažinti degalų sąnaudas

Efektyvumo paieškos ir perteklinių dalykų atsisakymas yra kertiniai taškai siekiant sumažinti degalų sąnaudas nepasitelkus brangių technologijų. Sumažinus automobilio masę buvo galima pritaikyti naujausios kartos mažesnio cilindrų darbinio tūrio variklius. O tai leido apriboti degalų sąnaudas išlaikant važiavimo patrauklumą.

Iš viso buvo laimėta 200 kg lyginant su automobiliu CITROËN C4 (pasiekta masė – 965 kg). Toks rezultatas buvo pasiektas pasitelkus aiškius sprendimus:

>       panaudojus kompaktišką lengvą platformą;

>       naudojant naujausios kartos mažo cilindrų darbinio tūrio variklius, atitinkančius būsimą Euro 6 standartą (benzininis variklis PureTech ir dyzelinis BlueHDi su sistema Stop & Start);

>       naudojant kokybiškas medžiagas: labai aukšto elastingumo lygio plieną (THLE), aliuminį variklio gaubtui ir apatinei priekinei bei galinei sijoms;

>       pasirinkus kitus palengvinimo sprendimus: galinius praveriamus stiklus (- 11 kg) ir vieno bloko nulenkiamą galinę sėdynių eilę (- 6 kg).

Tokie masės mažinimo laimėjimai leido pasiūlyti benzininę modifikaciją su mažesne nei 100 g CO2/km emisija, o dyzelinę modifikaciją, išmetančią tik 82 g CO2/km ir pasiekiančią vos 3,1 l/100 km degalų sąnaudas.