Optimizuoti savo išlaidas nusprendė ne tik pasauliniai bankai, bet ir automobilių gamintojai. Viešumoje pasirodė informacija, kad iki 6 000 darbuotojų Vokietijoje esančių BMW gamyklų darbuotojų gali atsidurti gatvėje.
Didžiausia atleidimų banga laukiama pagrindinėje, Miunchene įsikūrusioje, BMW gamykloje. Tai gali būti susiję su prekių ženklo vadovybės restruktūrizacija.
Dabartinis tyrimų ir projektų skyriaus vadovas Klausas Friolichas bavarų prekių ženklą planuoja palikti ateinančiais metais, nes jis nenori dirbti su naujuoju vykdančiuoju direktoriumi Oliveriu Cipse. Tiesa, gamintojo stebėtojų tarybos vadovas Norbertas Raitchoferis tikisi, kad K.Friolichas visgi pasiliks.
Neseniai buvo patvirtinta, kad BMW tikrai paliks pagrindinis pirkimų ir variklių ekspertas Markusas Deusmanas. Jis taps nauju Audi vykdančiuoju direktoriumi. Dabartinis kadrų skyriaus vadovas Milagrosas Kainas Kareiro Andre taip pat nenusiteikęs pratęsti savo sutarties su BMW.
BMW, reaguodama į tokias žinias, išplatino pareiškimą, kuriame teigiama, kad „žmonės atleidžiami tam, kad būtų galima daugiau dėmesio skirti įmonės ateičiai ir didinti jos veiklos efektyvumą“.
BMW taip bandys kompensuoti papildomas 12 mlrd. eurų išlaidas, atsiradusias dėl naujų kuriamų 25-ų elektrinių modelių. 13-a iš jų bus pakraunami hibridai.