Makgilo universiteto specialistai papasakojo, kad sukūrė naują metodą, leidžiantį per atstumą valdomiems automobiliams patiems įveikti kalvotas vietoves.
Navigacinės sistemos tikslumas siekia 60 – 78 proc.
Automobiliui judėti padeda ne tik jame sumontuoti davikliai, bet ir vietovės nuotraukos iš oro. Tai leidžia dirbtiniam intelektui įvertinti visus vietovės ir landšafto nelygumus.
Tyrimai parodė, kad turėdamas tokią informaciją, automobilis tikrai sugeba pasirinkti tiesiausią ir geriausią kelią.
Tiesa, kol kas bandymai buvo atliekami su miniatiūriniais bagiais. Naudodamasi nuotraukomis iš oro, bagiai 90 proc. laiko pasirinkdavo tiesų kelią ir jų rezultatai buvo 6,1 karto geresni, negu vien kameromis besivadovavusių bepiločių.
Kol kas sistema dar tobulinama, tačiau technologiją išvysčius, ja galės pasinaudoti bepiločio transporto kūrėjai, kurių dabar naudojamos sistemos remiasi vien kamerų siunčiamais vaizdais.