Nepraėjo nė savaitė, kai „Promo Events“ pradėjo jubiliejinių, 20-ųjų „Aurum 1006 km lenktynių“, vyksiančių Palangoje liepos 17-20 dienomis, dalyvių registraciją.
„Vargu ar rasite kitą automobilių sporto varžybų organizatorių, į kurio kvietimą per nepilną savaitę atsilieptų 17 komandų“, – džiaugiasi maratonines lenktynes rengiančios „Promo Events“ direktorius Darius Jonušis.
Pareiškėjų aktyvumas bei noras dalyvauti jubiliejinėse lenktynėse džiugina organizatorius, įsitikinusius, jog būtent ši aplinkybė padės jiems įgyvendinti visus sumanymus Palangoje surengti tokį jubiliejinį automobilių sporto festivalį, kokio dar nebuvo.
Vieni pirmųjų į organizatorių kvietimą atsiliepė „Kaukaro“ sporto klubo atstovai, į 20-ąsias maratonines lenktynes Palangoje deleguojantys net dvi komandas. Tai „Gera dovana – Lambooo.lt“ ir „Emex Logistics by Spartransa“.
„Kaip byloja pirmosios ekipos pavadinimas, jos sportininkai Palangoje į 1006 km trasą išvairuos lenktynėse Lietuvoje dar nematytą „Lamborghini Huracan Super Trofeo GT“ monstrą, – sako didelę šių lenktynių patirtį sukaupęs komandos vadovas Marius Batūra. – Tai 2016 metų gamybos automobilis, su kuriuo danas Denisas Lindas tais pačiais metais laimėjo keletą pasaulio čempionato etapų ir „Lamborghini Cup“ pirmenybes“.
Pasak ekipos vadovo, komandos lenktynininkai seniai svajojo apie naują, greitą ir patikimą bolidą, su kuriuo galima būtų laimėti prestižiškiausias Baltijos šalyse automobilių žiedines lenktynes. O jubiliejinė, 20-oji greičio fiesta – tinkamiausia proga įsigyti tokį kovinį ginklą.
Ženevos automobilių parodoje 2014 m pristatytas sportinis „Lamborghini Huracan“ tęsia savo garsiojo pirmtako „Gallardo“ tradicijas. „Huracan“ 5,2 litro darbo tūrio V10 variklis išvysto 620 AG pajėgumą, o didžiausias modelio greitis siekia 325 km/val. Iki 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 3 sek.
Jau nuspręsta, jog šį monstrą pilotuos didelę lenktynių patirtį ne tik Palangoje sukaupęs Egidijus Gutaravičius, o kiti jo partneriai paaiškės po „Lamborghini Huracan“ automobilio testų, kurie bus surengti balandį.
Antrosios – „Emex Logistics by Spartransa“ – komandos lenktynininkų paieška rūpinasi Martynas Čiuželis, kuris kartu su būsimais kolegomis išvairuos ko gero vieną lengviausių, tik 810 kg sveriantį „Lotus Exige“, kurio variklis išvysto 400 AG.
Dvi komandas į jubiliejines lenktynes deleguoja ir VšĮ „Čapkausko autosportas“.
„Tituluočiausias tarp ekipos narių, tikras jos lyderis Ramūnas Čapkauskas su Jurgiu Adomavičiumi ir Audriumi Stasiulevičiumi sudarys „DHL Racing“ komandą ir vairuos 350 AG motorą turinčią „Cupra TCR“, – sako ekipos vadovas Haris Aleksandravičius. – Jau pernai lenktynės Palangoje įrodė, jog žiūrovai domisi šia nauja serija, kuri, manau, turi puikią ateitį ir Lietuvoje“.
TCR serija prasidėjo 2015 metais ir dabar puikiai žinoma visame pasaulyje. Varžybos su TCR lenktyniniais automobiliais, išriedėjusiais iš oficialių automobilių gamintojų gamyklų, vyksta pasaulio, Europos ir atskirų regionų bei valstybių mastu. TCR serija populiarėja ir Baltijos šalyse.
„Džiugu, kad Palangos maratoną kasmet praturtina nauji akcentai, naujų serijų lenktynės, – sako nuo pat pirmųjų, vykusių 2000 metais, nė vienerių ilgų nuotolių varžybų čia dar nepraleidęs R. Čapkauskas. – Neslėpsiu, jog šiemetinėms, jubiliejinėms, rengiuosi itin atsakingai. Tikiuosi, jog tai bus ne tik mano, bet ir visų sportininkų bei žiūrovų neeilinė, net 20 metų laukta šventė“.
Nors Ramūnas veteranu dar nesijaučia, tačiau nori, kad lenktynėse kasmet debiutuotų daugiau jaunimo, kurie vėliau galėtų realiai siekti didžiausių pergalių.
„Tęsdami tradicijas ir šiemet formuojame antrąją, jaunimo komandą, kurios atstovams ruošiame greitą, konkurencingą BMW M3 automobilį, – sako komandos savininkas ir vienas jos lenktynininkų R. Čapkauskas.
Pasirengimą „Aurum 1006 km lenktynėms“ baigia ir tik pernai jose debiutavusi šiauliečių „RD Signs Racing“ komanda, kurios atstovai Darius Vasiliauskas, Audrius Butkevičius ir Žilvaras Aleksas į maratono trasą išvairuos tą patį BMW Z4.
„Nepakito tik automobilio pavadinimas, tačiau atnaujintas jis gerokai, – tvirtina ekipos mecenatas ir lenktynininkas A. Butkevičius. – Sumontuotas galingesnis, iki 3,2 litro darbo tūrio ūgtelėjęs jėgos agregatas, pakito ir paties automobilio valdymas bei dizainas, išliko tik vyraujanti raudona spalva“.
Ambicingi šiauliečiai debiutinėse lenktynėse finišavo, tačiau automobilio elektros grandinės gedimai neleido jiems pasiekti daugiau, ką buvo užsimoję.
„Finišuoti ir šiemet – būtų per menkas tikslas. Manau, esame pajėgūs kovoti dėl vietos klasėje, kurioje varžysimės, nugalėtojų garbės pakylos“, – ambicijų neslepia A. Butkevičius.
Ne menkesnius siekius puoselėja ir kitos komandos, jau pateikusios paraiškas varžytis liepos 17-20 dienomis Palangoje rengiamose jubiliejinėse, 20-osiose „Aurum 1006 km lenktynėse“ ir dar tik besiruošiančios pranešti apie ketinimus mesti pirštinę varžovams.