Įpusėjus „Aurum 1006 km lenktynėms“, jų lyderių pulsas kyla: nei vienam nepavyksta atitolti, o pirmas tris vietas užimančios komandos pastoviai keičiasi po kiekvieno vairuotojų pasikeitimo ar degalų pylimo procedūros.
16.26 val. lyderiams įveikus 186 ratus, ženklinančius lenktynių pusiaukelę, nė vienai komandai nepavyko atitrūkti, o tai žada didelę įtampą iki pat lenktynių pabaigos.
„Porsche“ ant kulnų lipa TCR
Kaip ir po pirmos valandos, taip ir įpusėjus lenktynėms pirmas tris pozicijas užima „Porsche 911 GT3 Cup“ automobiliai. Pirmoje vietoje ilgiausiai išsilaikė „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ komanda, kurios vairuotojai – Nemunas Dagilis, Robertas Kupčikas ir Steve‘as Vanbellingenas.
Antrosios užleisti neketina ir aukščiau pakilti vis taikosi „Circle K milesPLUS racing team“, o trečioje įsitaisiusi ir trimis ratais nuo ketvirtosios atitolusi „Palanga Spa Hotel 2 by SpeedLover“ komanda.
„Kol kas viskas sekasi gerai. Man tai visiškai nauja patirtis – naujas automobilis, prie kurio reikia priprasti, nauja trasa. Man patinka gatvėse suformuotos trasos, jose labai įdomu – turi žinoti ne tik posūkius, bet ir kelio nelygumus. Sukibimo lygis taip pat auga, antroje savo pamainoje galėjau važiuoti greičiau nei pirmoje“, – techninio aptarnavimo zonoje kalbėjo vienas iš „Circle K milesPLUS“ komandos vairuotojų, greitasis estas Ralfas Aronas.
Pasakytą žodį estas įrodė ir veiksmais : pradėjęs savo vairavimo pamainą jis vieną po kito štampavo greičiausius vieno rato įveikimo laikus, o 168-ame užfiksavo 1 min. 10,862 sek. Prie kito „Porsche“ vairo sėdintis R. Kupčikas atsiliko nedaug – jo geriausias rezultatas įpusėjus lenktynėms buvo 1 min. 11,138 sek.
Bendros įskaitos greičiausiųjų dešimtuke pirmoje lenktynių dalyje netrūksta TCR klasės automobilių. 4-6 bendrosios įskaitos vietose įsitvirtino trys TCR automobilius turinčios komandos: „Hegelmann Transporte by Algirdai @nebankrutuok.lt“, „DHL Racing Team“ ir „ALM Motorsport“.
„Automobilį vairuoti labai lengva. Jis nėra galingas, tačiau posūkiuose valdomas labai gerai, lengva kontroliuoti slydimą. Man patinka TCR klasė. Varžybos klostosi gerai, tačiau galėtų būti dar geriau – kol kas esame trečioje vietoje savo klasėje“, – po savo vairavimo pamainos pasakojo „ALM Motorsport“ komandos vairuotojas Justas Jonušis.
Šešiolikmetis – vienas jauniausių sportininkų „Aurum 1006 km lenktynėse“.
Karštis alina techniką
Dyzelinių automobilių įskaitoje pirmauja „PGM Technika Racing“, o nuo jos neatsilieka „Redus LT“. Pastarosios komandos vairuotojas Tomas Domarkas teigia, kad jų „Volkswagen Golf“ lenktynėse važiuoja be nesklandumų ir leidžia kovoti dėl pirmosios vietos šioje įskaitoje.
„Stengiamės išlaikyti pozicijas. Automobilyje taip šilta, kad į pirtį eiti nebereikia. Termometro viduje neturim, nes tada matytumėm, kad salone labai karšta, o dabar viskas atrodo gerai“, – geros nuotaikos neprarado T. Domarkas.
A3000+ klasėje įpusėjus distancijai pirmavo „Skycop racing“ su BMW M3, X1 – „Kauno automobilininkų sporto klubas“ su LADA 2104, A3000 – „Ad Rem–Reimpex“ su BMW 330i.
Pretekstą šypsotis turi ne visi sportininkai – kai kurie automobiliai neatlaikė 26 laipsnių oro ir iki 39 laipsnių pakilusios asfalto temperatūros. Vienas tokių – lyderių penketuke ilgą laiką važiavęs belgų komandos „Independence by JR Motorsport“ BMW E46 GTR. Jis sustojo 101 rate.
„Problema automobilio transmisijoje, lūžo pusašis. Tai techninė problema. Atsargines detales turime, tad jį pakeisime, tačiau apie aukštas pozicijas jau nebegalvojame“, – po incidento trasoje sakė komandos vadovas Joostas Ursemas.
Įvairių problemų – incidentų bei techninių gedimų – neišvengė „GSR Motorsport“, „Gera Dovana – Emex Logistics“, „Bunasta by Žaibelis Motorsport“ ir kitos komandos. Po pirmuose ratuose patirto incidento ir kelias valandas trukusio remonto į trasą grįžo „Porsche Baltic“ komanda su „Cayman GT4 Clubsport“.
Iš lenktynių nenuvažiavę nei trečdalio distancijos pasitraukė „Sparti Reklama – PF Kekava racing team“, kurios BMW 120d nepataisomai sugedo važiuojant trasoje.