Tuo sunku patikėti, tačiau buvo laikas, kai Lamborghini surinkinėjo ir tolimojoje Meksikoje. Ir kalba eina ne apie garažinius meistriukus, o oficialų, savitą modelį.
Super automobilio Lamborghini Coatl gamyba nuo 1995 m rūpinosi Automoviles Lamborghini Latinoamerica SA padalinys. Nors ir keista, tačiau italai leido gaminti automobilius toli gražu ne pačioje didžiausioje pasaulio automobilių rinkoje.
Coatl pagrindu tapo Lamborghini Diablo, tačiau Meksikos dizaineriai radikaliai pakeitė transporto priemonės eksterjerą. Lamborghini Coatl neturi iškylančių žibintų, užtat jį puošia didžiulės oro įsiurbimo angos ir didelis galinis antisparnas.
Kėbulas pagamintas iš karbono ir specialios medžiagos Epoxica. Jį dengia 14 dažų sluoksnių. Salonas buvo gaminamas pagal klientų pageidavimus. Specialiai tam buvo sukurtos naujos sėdynės ir rankų darbo vairas.
V12 variklio tūris buvo padidintas iki 6,3 l, galia pakelta iki 635 AG. Lamborghini Coatl 100 km/val. greitį pasiekdavo per 3,54 s., maksimalus greitis buvo 385 km/val. Skirtingai nuo Diablo, meksikiečių versija galėjo turėti ne tik mechaninę, bet ir sekvencinę PD.
Pirmasis Lamborghini Coatl buvo surinktas 2000-aisiais. Įmonė buvo pasirengusi nedidelės apimties gamybai, tačiau situacija pasikeitė. Sklinda gandai, kad buvo spėta surinkti tik tris tokius automobilius, bet tuo viskas ir pasibaigė.