Palangą ir poilsiautojus bemaž dvi dienas kaustę tradicinių, čia jau 22 kartą be pertraukų vykstančių „Aurum 1006 km lenktynių“ įžanginės, atidarymo, savotiškos pažinties su lenktynininkais ir nauja jų technika ceremonijos baigėsi. 

Ketvirtadienio popietę sportininkai sugrįžo į laikinąjį lenktynių miestelį, kur prasidėjo treniruotės prieš atsakingiausią metų pasirodymą.

„Kad sportininkai 2682 metrų ilgio trasoje bent iš pradžių jaustųsi kaip įmanoma laisviau ir galėtų išbandyti bei įsidėmėti įvairias trajektorijas, visas lenktynėse dalyvaujančias komandas, kurių yra 41, suskirstėme į du pogrupius“, – lenktynių spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė varžybų vyriausiasis komisaras Gražvydas Smetonis.

Pirmąją treniruočių dieną abiejų grupių sportininkams buvo suteikta galimybė išvažiuoti į trasą po du kartus.

Daugelio specialistų nuomone, net favoritai nesistengė forsuoti įvykių, todėl maksimaliais greičiais, suprantama, jie nelėkė. Mat rūpėjo geriau pažinti trasą ir labiau išstudijuoti automobilio galimybes.

Tačiau ne visos komandos pirmąsias treniruotes baigė su šypsena. Neišvengta kelių incidentų, kurie, regis, nesužlugdys ekipų tolimesnių planų.

Pirmiausia posūkyje „susikibo“ kauniečių „Efekt and Ignera by Dynmi:t Energy“ „Porsche GT3 Cup“ su „Telšių statybos“ BMW E90. Pastaroji apsisuko ir nuvažiavo, o štai „Porsche“ prireikė evakuatoriaus.

Vos ne paskutinę treniruočių minutę gaisrininkai suskubo gesinti „Techninio projekto – Viada“ BMW M3. Beje, šis automobilis tokį pat incidentą patyrė ir pernai.

Kitokios spartos reikia laukti penktadienį, kai vyks atrankos varžybos ir ypač – „Super Pole“ arba TOP 10 kvalifikacija.

Greičiausiųjų dešimtukas ketvirtadienio treniruotėse:

Vytauto PILKAUSKO ir Arno STRUMILOS nuotraukos