Tie, kas važinėja dviratėmis transporto priemonėmis, žinojo, jog vienas didžiausių pavojų – sukibimo su kelio danga praradimas.

Tereikia užvažiuoti ant paviršiaus, kuris pasižymi kitomis savybėmis, negu visas kelias ir tai gali baigtis tiek griuvimu, tiek ir gerokai liūdniau… Bosch nusprendė pamėginti įveikti šią problemą. Tam turėtų būti pasitelktos modernios technologijos. Įmonės specialistai kuria sistemą, kuri apsaugos motociklą nuo virtimo ir avarijos tuo momentu, kai sukibimas su kelio danga bus ypač silpnas. Sistema turėtų veikti taip – prasidėjus slydimui, kai motociklas ima virsti, specialūs įrenginiai sukuria pasipriešinimą virtimo jėgai ir motociklas išsitiesina. Panašiai veikia maži reaktyviniai varikliai.

Darbinis sistemos pavadinimas „sistema, sauganti nuo praslydimo“ (skid mitigation system). Jai veikiant, kai tik davikliai užfiksuoja ratų slydimą, iš specialių angų paduodamas suspaustas oras. Bandymuose sistema pasiteisino. Ji veikia panašiu principu kaip ir avarijos atveju – saugos pagalvė. Dar vienas jų bendras bruožas – abi sistemos vienkartinės. Suveikus apsaugai, tenka keisti suspausto oro balionus.

Tiesa, lieka neaišku, kaip sistema nustatys skirtumą tarp nedidelio ir kritinio praslydimo. Tai yra, kaip ji supras, kada motociklas pasviro įveikiant posūkį, o kada tai kelia pavojų vairuotojui. Klaidingai suveikus sistema, kaip ir saugos pagalvė, užuot pagelbėjus, gali ir pražudyti.

Be to, sistemos detalių išmatavimai leidžią ją montuoti tik ant tam tikrų tipų motociklų. Tarkim tokių, kaip Ducati Multistrada ar KTM Super Duke. Pastarieji modeliai ją galėtų gauti jau 2020 metais. Kiek ši naujovė didins motociklų kainą, nepranešama.