2015 m. Liepos 17d. (penktadienį) Palangoje Eneos 1000km. lenktynėse įvyko "Mis Auto 2015" grožio konkursas.
Nugalėtojos:
" Mis Auto 2015" - Agnė Martusevičiūtė
" 1 Vice Mis Auto 2015" - Irma Puzaraitė
" 2 Vice Mis Auto 2015" - Silvija Navickaitė
" Mis Foto " - Miglė Lukoševičiūtė
" Mis Publika" - Dovilė Vyšniauskaitė

Universalai – ganėtinai retai pasitaikantys ispanų automobilių gamintojo „Seat“ modeliai, nors pirmasis jų buvo pagamintas dar tolimais 1969 m. Vėliau buvo beveik 30 metų pertrauka ir tik 1996 m. pasaulį išvydo „Seat Cordoba Vario“.

Po ilgokos pertraukos vėl sėdau prie „Peugeot“ vairo. Ir ne šiaip „Peugeot“, o visiškai naujo universalo „508 RX“.

Jeigu trumpai reiktų apžvelgti naująjį „Jeep Cherokee“, tai būdų maždaug taip: daug triukšmo sukėlęs ir skirtingai vertinamas dizainas, erdvesnis ir patogesnis salonas, ne tokie ėdrūs varikliai, nepriklausomos pakabos ir lengvojo automobilio elgesys. Bet mes buvome įpratę, kad „Jeep“ yra „Jeep“. Ar dizaino mados „auka“ tapęs naujasis krosouveris dar turi kažką bendro su savo pirmtaku visureigiu?

Per visus karjeros metus prie „Seat“ automobilio vairo sėdau pirmą kartą gyvenime. Įdomi patirtis. Bet apie viską iš eilės.

 

Vienatūrių rinka Lietuvoje nėra labai didelė. Tiksliau, modelių kaip ir užtenka, tačiau žmonės, dažnai, mieliau renkasi krosouverius. Menamas pravažumas vertinamas aukščiau už realią erdvę. Visgi dalis gamintojų su esama padėtimi nesitaiksto ir toliau siūlo vienatūrius, tikėdamiesi, kad anksčiau ar vėliau pirkėjai sugrįš. Beje, tam yra rimtas pagrindas, nes prancūzų automobilių gamintojai vienatūrius kuria ne vieną dešimtmetį.

Nelabai seniai Ženevos automobilių parodoje pristatytas pirmasis serijinis komercinis „Nissan“ elektromobilis ir antras tikras šio gamintojo elektromobilis atkeliavo ir į Lietuvą. Šiame automobilyje koncerno inžinieriai „sujungė“ du modelius – išvaizdą ir kėbulo formą „e-NV200“ pasiskolino iš vidaus degimo variklį turinčio „NV 200“ modelio, kiek patobulintą jėgainę – iš „Nissan Leaf“.

Mažų automobilių mūsų rinkoje daugėja. Gal ne tiek, dėl kuro ekonomijos, nes ekspertai įrodė, kad maži varikliai kuro vartoja ne taip jau mažai, bet todėl, kad miestuose mažą automobilį paprasčiau pastatyti, juo lengviau laviruoti bendrame transporto sraute ir dar turbūt dėl to, kad jie turi savito, kitiems modeliams nebūdingo, žavesio.

Peugeot 301 - ieškantiems nebrangaus, bet patikimo ir ekonomiško automobilio. 

Nissan Juke Nismo - greitas automobilis drąsiems vairuotojams. 

Nissan Leaf - populiariausias elektromobilis. 

Audi A3 - ir mažas gali būti prabangus. 

Mazda 6 - elegantiškas, tobulų linijų miesto automobilis.

Audi TT - automobilis, kalbantis pats už save. 

Mažasis linksmuolis - Renault Clio. Subalansuotas moterims, bet tinka ir vyrams. 

Visi gamintojai savo automobilių gamoje stengiasi turėti bent vieną du sportiškesnius modelius. Pirmasis ir, ilgą laiką, sėkmingiausias „Peugeot“ modelis buvo „205 GTI“. Tiesa, vėliau koncerno požiūris pasikeitė. Prancūzų inžinieriai nusprendė, kad automobiliai auga ir bręsta katu su savo savininkais, tad tokių „nenuoramų“ kaip „GTI“ galima atsisakyti, vietą užleidžiant „rimties ir solidiems“ modeliams.

Mažasis komercinis furgonas Mercedes Benz Citan - naujovė Mercedes automobilių gamoje